ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

۶۸ پزشک متخصص جدید به درمان هرمزگان پیوستند


منوچهر کمالی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اعلام کرد که ۶۸ پزشک متخصص جدید به کادر درمانی استان افزوده شده‌اند. این توسعه در رشته‌های آسیب شناسی، ارتوپدی، پوست، داخلی، عفونی، قلب، مغز و اعصاب، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی کلیه، جراحی چشم، رادیوانکلولوژی، روان‌پزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان و گوش و حلق و بینی می‌باشد.

کمالی بیان کرد: “توزیع پزشکان به گونه‌ای صورت گرفته که نقاط مختلف استان، بهینه پوشش داده شده است.” این اقدام به منظور پوشش دهی به نواحی با کمبودهای درمانی انجام شده است.

مدیریت موثر و توسعه بخش‌های جدید

وی افزود: “ورودی پزشکان در طول سال، بیشتر از خروجی بوده و تلاش داریم با تاسیس بخش‌های جدید در بیمارستان‌ها، کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.”

تقویت زیرساخت‌های درمانی در مناطق ساحلی

با تأکید بر سیاست‌های کلان نظام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: “با توجه به اهمیت سواحل مکران، زیرساخت‌های درمانی در این منطقه تقویت خواهد شد.”

پشتیبانی از ۲۲۱ پزشک متخصص

به گفته وی، ۲۲۱ پزشک متخصص در شهرهای هرمزگان بجز بندرعباس در حال خدمت هستند. این پزشکان تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی در قالب استخدام یا طرح‌های خاص قرار دارند.

پیشروی در بهبود خدمات درمانی در هرمزگان

تلاش برای بهبود خدمات درمانی در هرمزگان ادامه دارد و ورود پزشکان متخصص جدید گام مثبتی در این راستاست. این تحولات منجر به افزایش کیفیت درمان و رضایت بیشتر بیماران خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *