ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

گام‌های موثر در تولید خودروهای برقی: نگاهی به اقدامات داخلی

حسینی‌کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در بحران آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی، اقدامات خوب داخلی در زمینه تولید خودروهای برقی را به تأکید اورده است. او بیان کرده که جهان در حال حاضر به سمت خودروهای برقی حرکت می‌کند و ایران نیز باید در این مسیر مسئولیت خود را به‌عهده بگیرد.

هزینه‌های آلودگی و نیاز به تدابیر مؤثر

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا اشاره کرده است که هزینه‌های متعددی به دلیل آلایندگی هوا در کشور ایجاد می‌شود و باید تدابیر جدی برای مقابله با این مسئله اندیشیده شود. انتقال واحدهای تولیدی به مناطق خارج از شهرها و استفاده از خودروهای برقی از جمله این تدابیر مؤثر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، تأکید دارد که خودروهای برقی بهترین جایگزین برای کاهش آلودگی هوا هستند. او اظهار می‌کند که در ابتدای مسیر ممکن است هزینه زیادی برای تأمین زیرساخت‌ها و خرید ماشین‌های برقی وجود داشته باشد، اما برای سلامتی عمومی و کاهش آلودگی، این تدابیر ضروری هستند.

اقدامات داخلی در تولید خودروهای برقی

حسینی‌کیا تاکید دارد که در داخل کشور، اقدامات خوبی برای تولید خودروهای برقی صورت گرفته است. او از بازدید خود از مپنا گزارش داده و امیدوار است که این تولیدات به سرعت در بازار تجاری شوند. ایشان همچنین از دولت خواسته است با ارائه مشوق‌ها، مردم را به تعویض خودروهای بنزینی با خودروهای برقی تشویق کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *