ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پاسخ ایران به اتهامات نماینده رژیم اسرائیل: رد بی‌اساس و تأکید بر مبارزه مشروع فلسطین

تحلیل پاسخ ایران به اتهامات نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل

رد اتهامات بی‌اساس ایران

در پاسخ به نامه نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل، نمایندگی ایران به‌صورت رسمی اتهامات بی‌اساس و تلاش‌های بدبینانه را برای پیوند دادن اقدامات گروه‌های مقاومت فلسطینی به جمهوری اسلامی ایران، رد کرده است. تأکید این پاسخ بر این است که ایران به موجب حقوق بین الملل، از جمله منشور سازمان ملل، حق مشروع تعیین سرنوشت و دفاع از خود را برای مردم فلسطین در مبارزه مداوم آنها علیه اشغالگری و تجاوز نظامی اسرائیل به‌رسمیت می‌شناسد.

نقد سیاست‌های اسرائیل

در ادامه پاسخ، ایران نه تنها اتهامات را رد کرده، بلکه به سیاست‌های آپارتایدی رژیم اسرائیل و جریان کشتارهای بی‌رحمانه علیه مردم بی گناه غزه انتقاد کرده است. ایران این سیاست‌ها را به‌طور غیرقابل انکار مسئول از دست‌دادن جان‌های بیگناه نامیده و از جامعه بین‌الملل خواسته است که به وضعیت فاجعه‌بار انسانی در نوار غزه پاسخ دهد.

حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین

در پایان پاسخ، ایران از شورای امنیت ملل خواسته است تا مسئولین اسرائیل را به پاسخگویی از اقدامات جنایتکارانه‌شان علیه مردم فلسطین تشویق کند. ایران مصمم است که با حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین، اشغالگری را متوقف کرده و جلوی جرایم آبروری و خصومت‌های نظامی را بگیرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *