ج. سپتامبر 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ورزش کارگری در چالش صدور ویزا!

رئیس فدراسیون ورزش کارگری از عدم همکاری سفارت ایتالیا برای صدور ویزا و نگرانی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری خبر داد.

جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عدم صدور ویزای کافی برای کاروان ورزشی ایران در مسابقات جهانی شرکت‌ها، اظهار کرد: در این رویداد قرار بود با 108 نفر در این مسابقات شرکت کنیم که متاسفانه سفارت ایتالیا تنها به 30 نفر ویزا داده بود. این موضوع باعث شد تا در برخی رشته‌ها با تعداد نفرات بسیار کم راهی این مسابقات شویم.

وی با اشاره به اعزام‌های متعدد پیش‌بینی شده در سال جاری، از جمله مسابقات بین‌المللی یونان، چین و مسکو، ابراز نگرانی کرد و گفت: با توجه به این که در سال جاری اعزام‌های متعددی داریم، این نگرانی وجود دارد که در سایر اعزام‌ها نیز از نظر ویزا دچار مشکل شویم.

رمضی در ادامه به اعزام بانوان کارگر کوهنورد برای نخستین بار به قله‌های آرارات ترکیه اشاره کرد و گفت: صعود 14 بانوی کارگر به قله آرارات، افتخار بزرگی برای جامعه کارگری بود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در پایان با بیان اینکه در اعزام‌ها طبق برنامه پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی عقب نیستیم، تصریح کرد: اما در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور عقب هستیم و این نگرانی وجود دارد که از برنامه‌های پیش‌بینی شده عقب بمانیم. به طوری که از 60 مسابقه پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی امسال، تنها موفق به برگزاری 6 مسابقه قهرمانی کشور شده‌ایم.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *