ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

واردات لوازم خانگی و چشم‌انداز بازار خودرو

در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اوراسیا، وزیر صمت، علی‌آبادی، به سوالات ایسنا پیرامون واردات لوازم خانگی و وضعیت بازار خودرو پاسخ داد. ایشان اعلام کردند که به نظرشان در حال حاضر باید هیچ محدودیتی برای واردات وجود نداشته باشد و تاکید کردند که بازارسازی و ایجاد رقابت کامل باید ترویج شود.

علی‌آبادی اظهار داشت: “تولید لوازم خانگی یکی از پتانسیل‌های خوب کشور است و می‌توان با کار به نام ارزشمند و زیبا، در حوزه تولید لوازم خانگی به روز شد.” وی با تأکید بر سرمایه‌گذاری‌های خوب در این حوزه، اعلام کرد که در صورت رفع ناترازی‌ها، هیچ دلیلی برای محدودیت واردات وجود ندارد.

راهبردهای بازارسازی و توسعه صنعتی

وزیر صمت به اهمیت تحول عمیق در صنایع اشاره کرد و گفت: “توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی کشور، به خصوص در زمینه خودروهای آینده، از اهمیت بسزایی برخوردار است.” ایشان همچنین به توسعه همکاری‌ها با کشورهای دیگر و تأکید بر زمان‌بر بودن این فرآیند اشاره کردند.

وضعیت بازار خودرو و روابط ایران و روسیه

وزیر صمت در مورد بازار خودرو اظهار کرد: “شرایط بازار خودرو رو به بهبود است.” در پاسخ به خبرهای کناره‌گیری روسیه از کریدور شمال به جنوب، ایشان اظهار کرد که اطلاعی از چنین خبری ندارند. همچنین، با تأکید بر علاقه ایران و روسیه به توسعه روابط، ایشان به اهمیت توریسم و گردشگری به عنوان زمینه مهمی برای افزایش ارتباطات میان دو کشور اشاره کردند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *