ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رکورد تاریخی : مهدیه محمدیان، نخستین زن پاراوزنه‌بردار ایران

در چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی، مهدیه محمدیان به کسب مدال برنز در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری در دسته ۵۵ – کیلوگرم موفق شد و نخستین زن پاراوزنه‌بردار ایران شد. این دستاورد بی‌نظیر در تاریخ پاراوزنه‌برداری زنان ایران بوده و نشان از تلاش، اراده و استعداد این ورزشکار خارق‌العاده دارد.

رقابت‌های دیدنی در پاراوزنه‌برداری

در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی که در هانگژو برگزار شد، محمدیان با مهار وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی به مدال برنز دست یافت. این مسابقات با حضور هشت پاراوزنه‌بردار از کشورهای مختلف بسیار جذاب بودند.

تمرکز بر پارالمپیک پاریس

مهدیه محمدیان درباره دستاورد خود و آینده‌ای روشن‌تر گفت: “بسیار خوشحالم که در این بازی‌ها موفق به کسب مدال برنز شدم. از همین لحظه سعی و تلاشم را خواهم کرد برای پارالمپیک پاریس.” این اظهارات نشان از اراده و انگیزه این ورزشکار برای دست‌یابی به دیگر موفقیت‌های بزرگ در آینده دارد.

تبریکات مربیان و هم‌ورزان

مربی محمدیان، صائبه عباس‌زاده، از این دستاورد بزرگ خوشحالی زیادی داشته و گفت: “بازی‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و مهدیه تاریخ‌سازی کرد. انشاءالله فردا و شنبه هم با دسته پر صحنه را ترک کنیم.” او نشان از حمایت قاطع از ورزشکاران پاراوزنه‌بردار زن داشت و امیدوار به دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در آینده بود.

همچنین، سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری، حسین توکلی، مدال برنز مهدیه محمدیان را به خانواده پاراوزنه‌برداری بانوان تقدیم کرد و این دستاورد را به عنوان یک پیروزی بزرگ برای ورزش زنان پاراوزنه‌برداری ایران یاد کرد. او از رشد و پیشرفت این ورزش در کشور خود با افتخار گفت و تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از این ورزشکاران با استعداد انجام داده و امیدوار به دیدار از مدال‌های بیشتر در رقابت‌های آینده بود.

با دستیابی به این مدال برنز تاریخی، مهدیه محمدیان نه تنها خودش بلکه کل ورزش پاراوزنه‌برداری زنان ایران را نیز به یک مرحله جدید از توسعه و رشد هدایت کرده است. این پیروزی نشان از تلاش و پشتکار این ورزشکار فوق‌العاده دارد و امیدواریم که در آینده نیز شاهد دیگران به دست‌یافتن موفقیت‌های بزرگتر باشیم.

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *