ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

راه‌یابی حدود ۲۰۰ اثر علمی به مرحله دوم داوری سی‌امین اجلاس سراسری نماز

1 دقیقه خوانده شده

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان اعلام کرد که حدود ۲۰۰ اثر علمی به مرحله دوم داوری سی‌امین اجلاس سراسری نماز راه یافته‌اند. در این گزارش، به اهمیت اجلاس سراسری نماز و نقش آن در ترویج ارزش‌های اسلامی پرداخته خواهد شد.

بازنگری در اجلاس سراسری نماز

حجت‌الاسلام و المسلمین علی یوسفی، در گفت‌وگو با ایسنا، به اهمیت بالای اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و بیان کرد که این اجلاسیه به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد. مسئولان ارشد کشور در این اجلاس حضور یافته و در زمینه‌های ترویج نماز، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارزیابی‌ها مشارکت دارند.

تلاش‌های علمی در اجلاس

فراخوان علمی برگزاری اجلاس سراسری نماز انجام شده و بیش از ۷۰۰ اثر علمی به کمیته علمی ارسال شده است. از این تعداد، حدود ۲۰۰ اثر به مرحله دوم داوری رسیده‌اند.

مسئولیت داوری: گام نخست به سوی ترویج ارزش‌های دینی

رئیس ستاد اقامه نماز تأکید کرد که آثار راه یافته به مرحله دوم داوری در حال حاضر در مرحله نهایی داوری قرار دارند. این داوری تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

جامعه محوری: ترویج مفاهیم اسلامی

با برگزاری اجلاس سراسری نماز و توجه به ابعاد علمی آن، گام نخست برای ترویج ارزش‌های دینی و ترسیم مسیری متفاوت به سوی اقامه نماز در جامعه برداشته شده است. این اقدام، به‌عنوان یکی از راهکارهای ترکیبی در جهت ارتقاء اخلاق و ارزش‌های اسلامی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *