ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

مذاکرات تلفنی امیرعبداللهیان و اسماعین هنیه

1 دقیقه خوانده شده


در گفت‌وگوی تلفنی مهم حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس، آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و همچنین تداوم تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بررسی قرار گرفت.

حمایت قاطع از مردم فلسطین

حسین امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو به بررسی آخرین اقدامات دیپلماتیک کشورهای اسلامی و عربی و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی پرداخت.

نقش سازمان ملل در حل بحران

وی از اقدام دبیرکل سازمان ملل متحد در مکاتبه با شورای امنیت براساس ماده ۹۹ منشور سازمان ملل متحد تقدیر و این اقدام را ارزشمند در جهت استقرار صلح و امنیت در جهان توصیف کرد.

تأثیر مذاکرات رئیسی و پوتین در فلسطین

بررسی جلسات مهم میان رؤسای جمهور

امیرعبداللهیان مذاکرات رئیسی، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به عنوان یکی از محورهای مهم در حل بحران غزه عنوان کرد.

ارتباطات دیپلماتیک مؤثر

گفت‌وگوهای مهم بین رؤسای جمهور ایران و روسیه در موضوع فلسطین نشان از ارتباطات دیپلماتیک مؤثر و تأثیرگذار در جهت حل بحران فلسطین داشته است.

تشریح وضعیت فعلی غزه توسط هنیه

توضیحات رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، نیز در گفت‌وگو تشریح جزئیات وضعیت فعلی غزه را ارائه داد و از تلاش‌های دیپلماتیک گسترده جمهوری اسلامی ایران در جهت پایان دادن به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین خبر داد.

تصمیم مقاومت برای توقف جنایات

هنیه تأکید کرد که مقاومت با یاری خدا تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و رفع کامل اشغال فلسطین ادامه خواهد یافت.

در مجموع، این گفت‌وگوها نشان از تلاش‌های فعال دیپلماتیک برای حمایت از مردم فلسطین و پیگیری قضایای مهم منطقه‌ای و بین‌المللی دارند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *