ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

معرفی سایت های خارجی ارائه دهنده سرور مجازی

1 دقیقه خوانده شده
وب سایت های بسیار زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که خدمات vps  را به مشتریانشان ارایه می‌دهند ولی تمامی این سایت ها خدمات قابل قبولی برای مشتریانشان ندارند حال در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم خرید از سایت های خارجی چه مزایایی دارد و بهترین سایت های خارجی برای خرید vps  کدام است؟

وب سایت های بسیار زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که خدمات vps  را به مشتریانشان ارایه می‌دهند ولی تمامی این سایت ها خدمات قابل قبولی برای مشتریانشان ندارند حال در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم خرید از سایت های خارجی چه مزایایی دارد و بهترین سایت های خارجی برای خرید vps  کدام است؟

شرکت‌های معتبر خارجی عرضه VPS کدام هستند؟

Hetzner:

هتزنر که در سال 1997 تاسیس شده یکی از بزرگترین اپراتورهای مرکز داده در اروپا است.  هتزنر از زمان تاسیس همواره کیفیت را در اولویت کاری خود قرار داده و توانسته با امکاناتی نظیر پینگ پایین ، پرداخت با رمزارز و تغییر IPv4  همواره مشتریان خود را حفظ کند.

یکی از ویژگی های مهم سرورهای هتزنر درایو های پرسرعت SSD  آن هاست که بیشترین سرعت و پایین ترین پینگ را به کاربر می‌دهد. شرکت Hetzner با شرکت‌های Intel و AMD همکاری مستقیم دارد و از این رو می‌تواند سخت‌افزارهای خود را به صورت مستقیم از این دو کمپانی تهیه کند؛ به همین دلیل نه تنها قیمت سرورهای آن به پایین‌ترین سطح ممکن می‌رسد، بلکه نمایندگی‌های دیگری نظیر YottaSrc هم خدمات Hetzner را با قیمت مناسب می‌توانند عرضه کنند و کسب درآمد داشته باشند.

Monovm:

شرکت monovm  توسط یک ایرانی به نام بابک نصیری در لیتوانی در سال 1012 تاسیس شد. این شرکت از 17 لوکیشن دنیا سرور در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و به صورت تخصصی بر روی ارائه خدمات سرور، هاست، SSL ، VPS و VDS فعالیت می‌کند. تنوع در لوکیشن ها و امکان پرداخت با تمام درگاه های پرداخت بین المللی از ویژگی هایی است که باعث شده بیشتر 200 هزار مشتری در سراسر دنیا داشته باشد. همچنین این شرکت در کشور های ترکیه و کانادا نیز دارای دفتر رسمی است.

Digital ocean:

شرکت digital ocean  در سال 2012 در آمریکا تاسیس شده و در زمینه خدمات زیرساخت رایانش ابری فعالبت می‌کند و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب سرورهایش ، یکی از رقیب های شرکت هتزنر به حساب می‌آید. دیجیتال اوشن تنها به ارائه خدمات VPS اکتفا نکرده و در چند سال اخیر شروع به توسعه‌ی نرم‌افزارهای مربوط به ماشین‌های مجازی با امکانات جدید کرده است. همچنین با انتشار اسناد توسعه و پنل کاربری بسیار آسان، توانسته نظر برنامه نویسان و کاربران زیادی را به خود جلب کند. سرورهای این شرکت همگی با فناوری Hex core و حافظه اختصاصی ECC Ram و RAID SSD عرضه می‌شوند. این شرکت سعی دارد دسترسی افراد حرفه ای را به سرور مجازی گسترش دهد ، مخصوصا افرادی که با هوش مصنوعی فعالیت دارند.

Blueservers:

این شرکت فعالیت خود را در آلمان در سال 2017  آغاز کرده است. بلو سرور با شرکت‌های اصلی سخت‌افزار همچون Intel ، hp ، CISCO ، JUNIPER ، DELL و RIPE NCC همکاری مستقیم دارد. سرور های بلو سرور حافظه رم بالایی دارند که از 16 گیگابایت شروع می‌شود و تا یک ترابایت عرضه می‌شود. تمرکز این شرکت بیشتر بر روی سرورهای گیمینگ است و همچنین از درگاه های بین المللی نظیر PayPal ، PAYEER ، WebMoney و رمزارز Bitcoin پشتیبانی می‌کند.

Hostinger:

سایت هاستینگر یکی از ارزان ترین سایت های خارجی به حساب می‌آید. در این سایت قیمت ها به صورت ماهیانه از 3.95 دلار آغاز می‌شود. همچنین دارای سریع‌ترین سرعت بارگذاری وب سایت بوده و تضمین بازگشت وجه تا ۳۰ روز پس از خرید را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. این شرکت خدمات جداگانه هاستینگ برای وردپرس نیز ارایه می‌دهد. در کل قیمت مناسب سرورهای این سایت نسبت به سایت های دیگر باعث محبوبیت این سایت شده به طور مثال این شرکت برای سرورهای سالانه خود قیمت 1.99 دلار به فروش می‌رساند.

Perfect Quality Hosting:

این شرکت در زمینه فروش VPS  و VDS می‌باشد که در 35 کشور جهان فعال است. یکی از مزیت های این سایت سرعت پینگ آن هاست سرعت این سرور ها از یک گیگابایت بر ثانیه شروع می‌شود که گزینه مناسبی برای پینگ و VPN  است. اما به دلیل سرعت خوب و لوکیشن زیاد ، قیمت این سرورها تقریبا سه برابر شرکت های دیگر است.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم تا کاربران ایرانی را با سایت های خارجی آشنا کنیم لازم به ذکر است این شرکت ها به مرور زمان امکان دارد سیاست کاری خود را تغییر دهند و قیمت ها و ویژگی های متفاوت تری نسبت به این مقاله داشته باشند در هر صورت شما قبل از خرید قوانین شرکت و مشخصات سرورهای این شرکت ها را با دقت مطالعه بفرمایید و اینکه ممکن است بعضی شرکت ها به دلیل تحریم خدماتی به کاربران ایرانی ارایه نمی‌دهند مثل شرکت is hosting  و Hostiko .

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و انتشار این مقاله در وبسایت به معنی تایید آن نمی باشد. مسئولیت این محتوا و صحت آن بر عهده سفارش دهنده می باشد و جوان آنلاین مسئولیتی در این خصوص ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *