ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی: رکنا به عنوان مجرم تشخیص داده شد

در دادگاه مطبوعات، پرونده قتل داریوش مهرجویی مورد بررسی قرار گرفت و هیات منصفه با اکثریت آراء به مدیر مسئول پایگاه خبری “رکنا” اتهام جرم انتشار خبرهای خلاف واقع را وارد کرد.

توضیحات دادگاه:

اتهامات و اظهارات دادستان:

دادستان عمومی و انقلاب تهران اتهامات خود را به مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا، مهدی ابراهیمی تازه محله، ملقب به “قاتل داریوش مهرجویی” اعلام کرد. به گفته دادستان، انتشار شایعات و اطلاعات غیردقیق در خبر با عنوان “قاتل داریوش مهرجویی کیست؟ باجناق‌ها آدمکش اجیر کردند” از جمله جرم‌های مورد اتهام بود.

رای هیات منصفه:

هیات منصفه پس از بررسی دفاعیات متهم، با اکثریت آراء او را مجرم اعلام کرد و تخفیفی برای او در نظر نگرفت. سخنگوی هیئت منصفه بیان کرد: “آقای ابراهیمی بدون ارائه مستندات در دادگاه مدعی شد که خبر منتشر شده پس از هماهنگی و تایید سخنگوی فراجا است.”

نقد قاضی ترابی:

قاضی ترابی، پس از شنیدن دفاعیات، اظهار کرد که انتشار مطالب در زمینه حساس قتل در شرایطی که صحت آن‌ها مشخص نیست، با تجربیات زیادی که از آن اشاره کردید، تعارض دارد.

ارتباط با پرونده اتهامات رکنا:

رای دادگاه نسبت به پرونده اتهامات رکنا تحت نظارت هیئت نظارت بر مطبوعات به زودی صادر خواهد شد. این رسیدگی به ریاست قاضی ابراهیم ترابی گلسفید در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران انجام شده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *