ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته: راهنمایی از رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور

1 دقیقه خوانده شده

در تعطیلات پایان هفته، هموطنان عزیز توجه داشته باشید که تدابیر ترافیکی جدیدی اجرا خواهد شد. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، سرهنگ احمد شیرانی، جزئیات محدودیت‌های ترافیکی را برای جاده‌های مختلف کشور فاش کرد.

۱. ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها

از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه، تردد موتورسیکلت‌ها در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، و تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود. توجه داشته باشید که تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری مجاز خواهد بود.

۲. محدودیت برای تریلرها و کامیون‌ها

در محور کرج-چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون، و کامیونت کماکان ممنوع است. همچنین، در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه، از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همین روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

۳. محدودیت در تردد محور چالوس

در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه اول دی ماه، از آزادراه تهران-شمال و محور چالوس به سمت مرزن آباد تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود. در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همین روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

۴. محدودیت در محور هراز

در محور هراز، تردد کلیه تریلرها همچنان ممنوع است. همچنین، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه، ۲۹ آذرماه، و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

۵. احتمال یکطرفه شدن محور هراز

در صورت سنگین بودن بار ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه، اول دی ماه، ممکن است محور هراز از مسیر شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه شود.

توجه داشته باشید که اجرای محدودیت‌های مذکور به افزایش حجم تردد در محورها وابسته است و در صورت وضعیت ترافیک عادی، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *