د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

محصولات سایپا در بازار روسیه افزایش می یابند

1 دقیقه خوانده شده


مدیر صادرات سایپا اعلام کرد: “محصولات سایپا در بازار روسیه به شدت در حال افزایش است.” این اعلان همراه با اخبار مثبت دیگری از افزایش عرضه محصولات در بلاروس و سایر کشورهای اوراسیا همراه بوده است.

گام‌های اولیه: صادرات قطعات خودرو

منصور ابطحی، مدیر صادرات سایپا، توضیح داد: “صادرات اولیه سایپا به منطقه اوراسیا با ارسال قطعات خودرویی آغاز شد. اما از سال گذشته با حضور موثر در نمایشگاه‌ها و استقبال خوب از محصولات در روسیه، صادرات خودرو نیز آغاز شده است.”

تغییر در روند صادرات

ابطحی توضیح داد: “صادرات محصولات سایپا ابتدا با ارسال خودروهای آماده (CBU) شروع می‌شود. پس از دریافت بازخورد مثبت از مشتریان و استقبال خوب در بازار، به فاز دوم وارد می‌شویم؛ یعنی تولید و مونتاژ در محل صادرات.”

بازار استراتژیک اوراسیا

منطقه گمرکی اوراسیا، با جمعیت بالغ بر 300 میلیون نفر و شامل کشورهایی چون روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان است، به عنوان بازار استراتژیک و مهم برای گروه خودروسازی سایپا شناخته می‌شود.

فعالیت‌های جدید: اطمینان از موفقیت در بازار روسیه

با وجود شایعات منفی درباره شکست مذاکرات، ابطحی اظهار کرد: “شایعات درباره شکست ما در صادرات به روسیه صحت ندارد. قراردادهای موثر با شرکت‌های روسی و بلاروس جهت فروش خودروها به این کشورها به‌امضاء رسیده و منتظر اجرا هستند.”

آینده صادرات به روسیه و بلاروس

ابطحی تصریح کرد: “با همکاری با شرکت‌های روسیه، به زودی محصولات سایپا در بازارهای روسیه و بلاروس عرضه خواهند شد. تنوع محصولات از خودروهای کلاس B و C تا خودروهای تجاری، این امکان را فراهم کرده است.”

تعهد به استانداردهای بین‌المللی

مدیر صادرات سایپا اعلام کرد: “برای ورود به بازار روسیه، لازم است استانداردهای خاص این بازار را رعایت کنیم. محصولات سایپا اکنون در آزمایشگاه‌ها و مراکز تست مورد آزمایش قرار گرفته و منتظر تایید استاندارد دولتی روسیه هستیم.”

پساخدمات و زیرساخت‌ها در اوراسیا

ابطحی ادامه داد: “برای موفقیت در بازار اوراسیا، زیرساخت‌های لازم از جمله نمایشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها، اپلیکیشن‌های ارتباط با مشتری، و سیستم فروش در نظر گرفته شده است.”

نتیجه‌گیری: راه به سوی صادرات پر رونق

منطقه اوراسیا بازاری حیاتی و استراتژیک برای سایپا محسوب می‌شود. امیدواریم با تلاش‌های فراوان و همکاری با شرکت‌های معتبر روسی و بلاروس، سهم بازار سایپا در این منطقه افزایش یابد. همچنین با ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روسیه، این گروه می‌تواند به یکی از بازیگران مهم در بازار خودروهای اوراسیا تبدیل شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *