ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

خداحافظی طارمی با پورتو با طعم قهرمانی و گل پیروزی

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی خود با پیراهن این تیم، گل قهرمانی در جام حذفی پرتغال را به ثمر رساند و با شکوهی خاص از جمع یاران سرجیو کونسیسائو جدا شد.

در این دیدار که در ورزشگاه آلفونسو هنریکس شهر لیسبون برگزار شد، پورتو و اسپورتینگ لیسبون به مصاف هم رفتند.

شاگردان کونسیسائو که در طول فصل جاری نتوانسته بودند جامی را کسب کنند، در این دیدار حساس با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافتند و به عنوان قهرمان جام حذفی پرتغال معرفی شدند.

اسپورتینگ که پیش از این عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال را تصاحب کرده بود، در این دیدار با حساب یک بر صفر از حریف خود عقب افتاد، اما در دقیقه ۲۰ بازی توسط جوسته بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی، هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند، اما هیچکدام نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در وقت اضافه، مهدی طارمی که در نیمه دوم به جای ویتینیو به میدان آمده بود، در دقیقه ۱۰۰ بازی از روی نقطه پنالتی گل دوم پورتو را به ثمر رساند و شاگردان کونسیسائو را به دومین قهرمانی خود در جام حذفی پرتغال در دو سال اخیر رساند.

طارمی که در این فصل عملکردی درخشان با پیراهن پورتو به نمایش گذاشته بود، در این دیدار نیز با گلزنی خود نقش مهمی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.

او پس از این بازی با چشمانی اشکبار از هواداران پورتو خداحافظی کرد و راهی تیمی جدید خواهد شد.

هنوز مقصد بعدی طارمی مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که پیشنهادات زیادی از تیم‌های مختلف اروپایی دارد.

بدون شک، جدایی طارمی ضربه بزرگی برای پورتو خواهد بود، اما او خاطرات خوشی را در این تیم بر جای گذاشت و برای همیشه در قلب هواداران پورتو خواهد ماند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *