ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

حدادی: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی منتظر پاسخ جنایت خود باشند

علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در یک گفت‌وگو با ایسنا، حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرده و به پیامدهای جبران‌ناپذیر آن اشاره کرده است. او اظهار داشته که دشمنان انقلاب اسلامی از رژیم صهیونیستی گرفته تا آمریکا، با انجام این عمل تروریستی، باید به پاسخ سنگین و پایان‌ناپذیر انتظار بیافتند.

تأکید بر میراث شهید سلیمانی

حدادی با تأکید بر میراث شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها، اظهار داشت: “شهید سلیمانی با تقویت جبهه مقاومت و حمایت از مردم در مناطق مختلف، گام‌های مؤثری در راستای دفاع از مظلومان برداشت.”

آرمان مقاومت در برابر دشمنان

وی افزود: “حاج قاسم سلیمانی حتی پس از شهادت، باعث ترس و وحشت دشمنان شده است. اما مردم همچنان با عشق و ایستادگی به میراث او، به عنوان نیروی دفاعی در مقابل دشمنان حضور می‌یابند.”

خواستار پاسخ محکم ایران

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ، خواستار پاسخ محکم ایران به حملات تروریستی اخیر شده و گفت: “رژیم صهیونیستی و آمریکا باید منتظر پاسخی قاطع از جانب انقلاب اسلامی باشند.”

همبستگی جهانی با مردم مظلومان

حدادی تأکید کرد: “امروز ملت‌های جهان علیه رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و رسانه‌های غربی ناتوانند در تاریخچه جنایت‌ها را تاریخچه فرهنگ مقاومت جا به جا کنند. مردم دنیا به واقعیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی آگاهند و پاسخی محکم و ناب از طرف انقلاب اسلامی را انتظار می‌رود.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *