د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

دانشگاه اصفهان در بین ۶ دانشگاه جامع کشور قرار گرفت

1 دقیقه خوانده شده


در اخبار خوشحال‌کننده برای جامعه دانشگاهی، دانشگاه اصفهان با افتخار به جایگاهی برتر در رتبه‌بندی ISC رسیده و با گام‌های مثبت، جلوه افتخار آفرینی خود را نشان داده است.

بررسی رتبه‌بندی

با آخرین ارزیابی انجام شده توسط ISC، که ۱۱۵ دانشگاه دولتی و ۱۷ دانشگاه غیردولتی را شامل می‌شود، دانشگاه اصفهان در چندین زمینه مورد ارزیابی قرار گرفت. این زمینه‌ها شامل آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری، بین‌المللی سازی، اثرگذاری اقتصادی و خدمات اجتماعی و زیرساخت‌ها بودند.

صعود در رده‌ها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان، آقای هادی امیری، اعلام کرد: “با مفتاح کاری مستمر و برنامه‌های هوشمندانه، دانشگاه اصفهان با پیشرفت 2 پله‌ای به جایگاه محبوبیت و اعتبار بالاتری دست یافته است.”

رتبه‌بندی در دستاوردها

دانشگاه اصفهان در میان ۶ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته و همچنین در رده ۱۰ دانشگاه برتر کشور نیز با ۴ رتبه افزایش، جای گرفته است.

برنامه‌ریزی برای آینده

آقای امیری افزود: “کمیته علم سنجی و ارتقاء رتبه دانشگاه اصفهان، با انجام جلسات دوره‌ای توسط متخصصان و مسئولان سیاست‌گذار، نقاط قوت و ضعف را شناسایی می‌کند و با اجرای سیاست‌های صحیح، اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت انجام می‌دهد.”

مسیر توسعه و ارتقاء

دانشگاه اصفهان با افتخار به جهت مسیر توسعه در سال‌های آتی ادامه خواهد داد. با برنامه‌ریزی‌های جاری، برنامه‌ریزان این دانشگاه انتظار دارند که در آینده نیز جایگاه بلندتری در رتبه‌بندی کسب کنند و افتخارات بیشتری به دست آورند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *