ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تکذیب دستگیری رهبران مقاومت فلسطینی در بیمارستان الشفاء


در پاسخ به ادعاهای رژیم اسرائیل مبنی بر دستگیری رهبران مقاومت فلسطینی در بیمارستان الشفاء، منابع امنیتی حماس به شدت این مطالب را رد کردند. آنها تأکید کردند که اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های عبری مبنی بر دستگیری اعضای حماس در این مرکز درمانی، بی‌اساس و جزئی از جنگ روانی اسرائیل علیه مقاومت است.

اطلاعات نادرست و جنگ روانی

یک مقام امنیتی حماس در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که تصاویر و اطلاعات منتشر شده توسط ارتش اسرائیل درباره دستگیری رهبران حماس، نادرست است. او توضیح داد که برخی از تصاویر مربوط به پزشکانی است که پیشتر توسط نیروهای اسرائیلی بازداشت شده‌اند و برخی دیگر مربوط به افرادی است که اکنون خارج از غزه به سر می‌برند یا از شهدای مقاومت هستند.

حملات متوالی به بیمارستان الشفاء

در چند روز گذشته، بیمارستان الشفاء شاهد حملات سنگین توپخانه‌ای و هوایی ارتش اسرائیل بوده است. منابع فلسطینی از کشته و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در این حملات خبر دادند و گفتند که صدها آواره، بیمار و کادر پزشکی در داخل بیمارستان محاصره شده‌اند.

واکنش وزارت بهداشت غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه به شدت به حملات اسرائیل به بیمارستان الشفاء واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن با طرح ادعاهای بی‌اساس، قصد دارد جهان را فریب داده و حمله به یک مرکز درمانی را توجیه کند. وزارت بهداشت تأکید کرد که مسئولیت جان کادر پزشکی، بیماران و مجروحین محاصره شده در الشفاء به عهده رژیم صهیونیستی است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *