ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تنیس روی میز ایران با سه سهمیه راهی المپیک پاریس می‌شود

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از اعزام سه ملی‌پوش به المپیک 2024 پاریس خبر داد.

مهرداد علی قارداشی در گفتگو با ایسنا با اشاره به کسب سه سهمیه المپیک توسط ندا شهسواری، نوشاد عالمیان و نیما عالمیان، اظهار کرد: “با وجود رقبای قدرتمند در المپیک، انتظار کسب مدال دور از ذهن نیست. برای من این مهم است که ندا شهسواری در المپیک پیروزی کسب کند و نیما عالمیان که سابقه پیروزی در المپیک را دارد، تعداد بردهای خود را افزایش دهد.”

قارداشی در ادامه به عملکرد درخشان نوشاد عالمیان در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: “او با شکست دادن دو نفر از بازیکنان تیم ملی چین که صاحب مدال جهانی و المپیک هستند، نشان داده که توانایی کسب نتایج خوب در المپیک را دارد. اعتماد به نفس او نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.”

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های این فدراسیون تا المپیک، گفت: “اولین خواسته بازیکنان، تهیه میز دبل هپینس است که باید حتما این کار را انجام دهیم. همچنین تلاش می‌کنیم ندا شهسواری را قبل از المپیک به یکی دو مسابقه بین‌المللی اعزام کنیم.”

قارداشی در ادامه به برگزاری اردوهای داخلی و خارجی برای ملی‌پوشان اشاره کرد و گفت: “با خود بازیکنان صحبت می‌کنیم و هر کجا برایشان بهتر باشد اردو می‌گذاریم. همچنین در حال رایزنی برای حضور سرمربی در ایران یا اعزام بازیکنان به فرانسه برای تمرین با او هستیم.”

اعزام ملی‌پوشان به مسابقات مختلف بین‌المللی نیز در برنامه فدراسیون تنیس روی میز قرار دارد. نوشاد عالمیان در مسابقات کرواسی و اسلوونی شرکت می‌کند و امیرحسین هدایی و نیما عالمیان نیز در مسابقات اسلوونی حضور خواهند یافت.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد تنیس روی میز ایران در المپیک پاریس با阵容 قوی‌تر و با انگیزه‌تر از دوره‌های قبل حضور یابد و امید به کسب نتایج درخشان در این رقابت‌ها وجود دارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *