ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در۹۲ بقعه گیلان برگزار می‌شود


مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرده است که مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۹۲ بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد. در این مراسم مخصوص، گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی صورت خواهد گرفت.

برنامه‌های متنوع در بقعه گیلان

سخنرانی‌ها و برنامه‌های معنوی

در این مراسم، سخنرانان برجسته استانی به برگزاری سخنرانی‌ها و برنامه‌های معنوی پرداخته و نقش حاج قاسم سلیمانی در پیروزی‌های رزمندگان اسلام را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تقارن با ولادت حضرت زهرا(س)

تدینی با اشاره به تقارن سالگرد شهادت سردار سلیمانی با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اعلام کرده است که در مراسمات ولادت حضرت زهرا(س) نیز یاد و خاطره سردار سلیمانی گرامی داشته خواهد شد.

محافل قرآنی

ارج به مجاهدت‌های سردار سلیمانی با تلاوت قاریان ممتاز

برنامه‌های مراسم شامل محافل قرآنی نیز می‌شود. با هدف ارج نهادن به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و قرآن، ۱۶ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه شهرستان‌های آستارا، آستانه‌ اشرفیه، بندرانزلی، املش و تالش، رشت، رودبار، رودسر، لنگرود، لاهیجان، شفت، صومعه‌سرا، ماسال و فومن برگزار می‌شود.

ختمی برای شهدای مدافع حرم

یادبود شهدای مدافع حرم و ختمی جهت آرامش روح آنان

در پایان مراسم، یادبودی به مناسبت شهدای مدافع حرم برگزار شده و ختمی جهت آرامش روح آنان اجرا خواهد شد.

اهمیت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی

این مراسمات، فرصتی است برای گرامیداشت و یادآوری دستاوردها و تلاش‌های بی‌دریغ سردار سلیمانی در راه مقاومت و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی. اهمیت این مراسم در نشان دادن وحدت و ایثارگرایی جامعه اسلامی در مقابل استکبار جهانی بیشتر می‌تواند به نقش توسعه ارتباطات و افزایش هویت اسلامی در جامعه کمک کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *