ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

برترین کشتی‌گیران جهان 2023


در یک مراسم با حضور سنگین‌وزن‌های ایران، برندگان عموزاد و ساروی به عنوان بهترین کشتی‌گیران جهان در رشته‌های آزاد و فرنگی توسط اتحادیه جهانی کشتی معرفی شدند. دو اسم برجسته ایرانی که در سال ۲۰۲۳ موفق به کسب عناوین برترین شدند.

برترین آزادکار جهان: اسماعیل موسکایف

اتحادیه جهانی کشتی، از میان پنج کاندیدای برترین آزادکار جهان در سال ۲۰۲۳، اسماعیل موسکایف از مجارستان را به عنوان برترین انتخاب کرد. موسکایف که در جهانی ۲۰۲۳ با شکست تاج‌داران همچون رحمان عموزاد ایران و اتوگورو ژاپن به مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم جهان رسید، عنوان برترین آزادکار جهان را به‌استخوان خود افتخار آورد.

برترین فرنگی‌کار جهان: گابریل روسیلو

در رشته کشتی فرنگی نیز، از جمله پنج کاندیدای برترین فرنگی‌کار جهان در سال ۲۰۲۳، گابریل روسیلو از کوبا به عنوان برترین انتخاب شد. روسیلو که با شکست چهره‌های برجسته مانند محمدهادی ساروی ایران و آرتور الکسانیان ارمنستانی، به مدال طلای جهان ۲۰۲۳ در وزن ۹۷ کیلوگرم رسید، عنوان برترین فرنگی‌کار جهان را به‌دست آورد.

نمایش قدرت ایران در رینک کشتی

حضور سنگین‌وزن‌های ایران، به‌ویژه عموزاد و ساروی، نشان‌دهنده توانمندی و قدرت این کشور در دنیای کشتی است. این دو برنده افتخارات خود را با شکست دادن رقبای معتبر جهانی به ایران و ایرانیان هدیه کردند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *