ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بازداشت سارق تابلوها و گاردریل در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که یک عملیات موفق در دستگیری فردی که تلاش داشت تابلوهای راهنمایی و رانندگی، علائم ترافیکی و گاردریل‌های شهرداری را سرقت برده، صورت گرفت. این خبر با جزئیات بیان شده که در ادامه آن را می‌خوانید.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور اطلاعات جزئیات دستگیری این جلبه جنایتکارانه را تشریح نمود. این عملیات در پی شکایت‌های مکرر از شهرداری و سرقت اموال در محدوده بزرگراه شهید خرازی تهران آغاز شد. شکایت‌هایی که موجب رسیدگی و تحقیقات جدی از سوی مقامات پلیس پیشگیری شد.

شناسایی متهم و شروع تحقیقات میدانی

تحقیقات میدانی و علمی توسط ماموران پلیس آغاز شد و در نتیجه بررسی‌ها، مشخصات ظاهری سارق به دقت شناسایی شد. تحقیقات نشان داد که متهم در تاریکی شب با پرسه زنی در اتوبان، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نشانه‌های ترافیکی، گاردریل و اموال دیگر شهرداری را سرقت کرده است.

عملیات موفق دستگیری

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل گشت‌زنی‌های هدفمند، در شب گذشته، ماموران کلانتری وردآورد متهم را در حین انجام جرم مشاهده کردند. در اقدامی سریع، متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

در جریان بازرسی از متهم، ابزارها و ادوات مورد استفاده برای سرقت از جمله قیچی آهن بر، دمباریک و انبردست، همراه با اموال مسروقه از شهری که شامل پایه‌های گاردریل و تابلوهای راهنمایی و رانندگی بودند، کشف و ضبط شد.

در مقر انتظامی، متهم تحت بازجویی قرار گرفت و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد. این اعترافات توسط مقامات قضایی به عنوان شواهد حیاتی برای پرونده این جلبه جنایتکارانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیگیری جزئیات پرونده و دستگیری مالخر

همچنان تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخر اموال مسروقه ادامه دارد. این عملیات موفق نشان‌دهنده تلاش قوی نیروهای پلیس پیشگیری در حفاظت از اموال عمومی و حفظ امنیت شهروندان است.

این دستگیری نشان از تعیین هویت و دستگیری سریع افراد مشتبه در جرائم شهری دارد. نه تنها اموال عمومی حفاظت شده بلکه پیام قوی به جامعه ارسال شده است که فعالیت‌های جنایی در هر سطحی پیگیری و متخذ اقدامات قانونی خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *