ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

آنچلوتی: ژاوی در اظهار نظر آزاد است

در جریان یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال جهان، ال‌کلاسیکو، رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو بارسلونا را شکست دهد و با این پیروزی، فاصله خود را با این رقیب دیرینه در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش داد. این برد، شانس رئال مادرید را برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا بیش از پیش افزایش داد.

کیفیت و عملکرد فوق‌العاده رئال مادرید در هفته‌ای حساس

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از بازی در نشست خبری تأکید کرد که تیمش در برابر یک حریف باکیفیت و بدون چیزی برای از دست دادن به میدان رفته بود. آنچلوتی با افتخار از بازیکنانش یاد کرد و گفت که پیروزی در دو بازی سخت هفته، نشان‌دهنده کیفیت و توانمندی بالای تیم است. او ادامه داد که تیم در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد و با انگیزه و شور و هیجان به سمت دیدارهای آینده پیش می‌رود.

واکنش آنچلوتی به انتقادات ژاوی و مسائل داوری

در پاسخ به انتقادات تند ژاوی، سرمربی بارسلونا، به داوری بازی و به‌خصوص در مورد یک صحنه مشکوک به گل نشدن و پنالتی داده شده به رئال مادرید، آنچلوتی با آرامش تمام اظهار داشت که نمی‌خواهد در این زمینه نظر بدهد و هر کسی آزاد است در مورد داوری اظهار نظر کند. او همچنین تأکید کرد که بازی در سطح بالایی برگزار شد و تصمیمات داور به نظر او صحیح بوده‌اند.

تأثیر گل بلینگام بر روند بازی

آنچلوتی همچنین از عملکرد بلینگام، که مدت‌ها بود گل نزده بود، تمجید کرد و گل او را در این بازی بسیار مهم ارزیابی کرد. به گفته او، بلینگام بازی خوبی ارائه داد و تأثیر بسزایی در نتیجه بازی داشت.

نگاهی به آینده و امیدهای رئال مادرید برای فصل جاری

در نهایت، آنچلوتی با اشاره به این که هنوز چیزی قطعی نیست، ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند با همین روند در بازی‌های آتی به موفقیت‌های بیشتری دست یابد و لحظات خوبی را در فصل جاری رقم بزند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *