س. اکتبر 22nd, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

حسین‌خانزاده: در لوبه ایتالیا همه چیز روی روال است، اما جنگ اصلی در تیم ملی است

پوریا حسین‌خانزاده، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران و لوبه ایتالیا، در مصاحبه‌ای جدید به تشریح شرایط خود در تیم ایتالیایی، تفاوت‌های لیگ ایران و ایتالیا و همچنین اهدافش برای آینده پرداخت.

حسین‌خانزاده که پس از درخشش در لیگ ایران راهی لوبه شده، از شرایط خوب خود در این تیم ابراز رضایت کرد. او جو تیم را صمیمی و امکانات را بسیار خوب توصیف کرد و به این نکته اشاره کرد که تیم لوبه جوان است و پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد. با این حال، او اذعان داشت که برای فیکس شدن در ترکیب اصلی تیم کار سختی در پیش دارد و باید تمام تلاش خود را به کار ببندد.

وی تفاوت اصلی لیگ ایتالیا با ایران را در نظم، اهمیت دادن به بازیکن و امکانات بهتر دانست و تأکید کرد که بازیکنان ایرانی نیز توانایی رقابت در بالاترین سطح را دارند. حسین‌خانزاده همچنین به ارتباط خوب خود با هم‌تیمی‌های ایتالیایی‌اش اشاره کرد و تنها مشکل خود را زبان ایتالیایی دانست.

در مورد عملکردش در تیم ملی در سال گذشته، حسین‌خانزاده به دشواری‌های ابتدای فصل اشاره کرد و از صبر و تلاش خود برای اثبات توانایی‌هایش گفت. او همچنین به اهمیت انتخاب ولادیمیر پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک این مربی، تیم ملی بتواند نتایج بهتری کسب کند.

در پایان، حسین‌خانزاده تأکید کرد که جنگ اصلی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی در اردوهای تیم ملی اتفاق می‌افتد و او تمام تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *