پ. سپتامبر 19th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ویلفرد لئون، فوق ستاره والیبال، با قراردادی نجومی به لیگ لهستان پیوست!

ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی لهستان با امضای قراردادی به ارزش تقریبی یک میلیون دلار برای یک فصل، به تیم بوگدانکا لوبلین پیوست.

به گزارش ایسنا، ویلفردو لئون که به عنوان یکی از بهترین‌های والیبال جهان شناخته می‌شود، پس از گذراندن شش فصل در سری‌آ ایتالیا، با چالشی جدید در لیگ لهستان روبرو خواهد شد. او که پیش از این پیشنهادهای مشابهی از تیم‌های ترکیه‌ای و ژاپنی نیز دریافت کرده بود، در نهایت به دلیل تمایلات خانوادگی و رقم پیشنهادی مناسب، راهی لوبلین شد.

سابقه درخشان لئون در لیگ‌های معتبر:

  • 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با زنیت کازان
  • 1 اسکودتو، 3 جام حذفی ایتالیا، 4 سوپرکاپ ایتالیا و 2 جام جهانی باشگاه‌ها با پروجیا ایتالیا

رویای دیرینه هواداران لهستانی:

حضور لئون در پلاس لیگا، آرزوی دیرینه هواداران تیم ملی لهستان بود که سرانجام در تابستان امسال به حقیقت پیوست. این ستاره والیبال که سابقه بازی در لیگ‌های معتبر دنیا را دارد، برای اولین بار طعم رقابت در لهستان را خواهد چشید.

رقابت جذاب با ستاره‌های ایرانی:

جالب است بدانید که میلاد عبادی‌پور و امین اسماعیل‌نژاد، دو ملی‌پوش والیبال ایران، نیز فصل آینده در لیگ لهستان حضور خواهند داشت و فرصتی برای رویارویی با این فوق ستاره والیبال جهان را پیدا می‌کنند.

بدون شک حضور لئون در لیگ لهستان، هیجان و جذابیت این رقابت‌ها را دوچندان خواهد کرد و شاهد نبردهای دیدنی بین ستارگان والیبال دنیا در این لیگ خواهیم بود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *