ی. سپتامبر 8th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

کوکوریا با قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ به نویل پاسخ داد!

1 دقیقه خوانده شده

لندن: مارک کوکوریا، مدافع چپ اسپانیا، پس از قهرمانی در یورو ۲۰۲۴، پاسخی کنایه‌آمیز به انتقادات گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، داد.

اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ با نتیجه 2-1 انگلیس را شکست داد و برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. کوکوریا در این بازی عملکرد درخشانی داشت و پاس گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

پیش از این بازی، نویل در اظهاراتی گفته بود که کوکوریا نقطه ضعفی برای اسپانیا خواهد بود و این تیم به خاطر او در فینال شکست خواهد خورد.

کوکوریا پس از بازی با انتشار پستی در اینستاگرام به نویل پاسخ داد. او در این پست نوشت: “آقای نویل، ما تمام تلاش‌مان را کردیم و قهرمان شدیم. ممنون از حمایتت!”

هواداران انگلیسی نیز در واکنش به اظهارات نویل، انتقادات تندی را علیه او مطرح کرده‌اند. بسیاری از آنها معتقدند که نویل نباید دیگر درباره فوتبال نظر بدهد چرا که پیش‌بینی‌های او اغلب نادرست است.

کوکوریا با قهرمانی در یورو ۲۰۲۴، ثابت کرد که نه‌تنها نقطه ضعفی برای اسپانیا نیست، بلکه یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در مسیر قهرمانی بود. او به خوبی انتقادات نویل را پاسخ داد و نشان داد که یک مدافع قابل اعتماد و باکیفیت است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *