ش. آوریل 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

چگونگی عملکرد آنتی‌ویروس ایرانی در حفاظت از گوشی همراه

اخیراً یک آنتی‌ویروس ایرانی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود معرفی شده است. این پویشگر امنیتی به گفته مسئولان، قادر به بررسی هر اپلیکیشن موبایلی است و می‌تواند بیش از ۶۰ درصد از بدافزارها را در فضای مجازی شناسایی کند. در این مقاله، به بررسی عمیق توانایی‌ها و نحوه عملکرد این آنتی‌ویروس پرداخته خواهد شد.

افزایش امنیت با آنتی‌ویروس ایرانی

1. تشخیص وضعیت امنیتی اپلیکیشن‌ها

با توجه به توانایی بررسی هر اپلیکیشن موبایل، این آنتی‌ویروس قادر به تشخیص مخرب بودن یا نبودن هر اپلیکیشن است. این قابلیت افترا به امنیت دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشد.

2. شناسایی بیش از ۶۰ درصد از بدافزارها

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این آنتی‌ویروس، توانایی شناسایی بیش از ۶۰ درصد از بدافزارهای فعال در فضای مجازی است. این ابزار موثر در حفاظت از اطلاعات حساس کاربران می‌باشد.

چالش‌ها و راه‌حل‌ها

1. کاهش زمان تحویل تجهیزات فناوری اطلاعات

با توجه به چالش‌های موجود در زمینه تحویل تجهیزات فناوری اطلاعات، این آنتی‌ویروس نقش مهمی در افزایش امنیت دستگاه‌ها با تأمین قطعات الکترونیکی ایفا می‌کند.

2. حمایت از توان تولید داخل و بومی‌سازی

تدابیر حاکمیتی برای حمایت از توان تولید داخل و بومی‌سازی، انگیزه بیشتری برای تولید این آنتی‌ویروس در ایران ایجاد کرده است.

نقش این آنتی‌ویروس در جلوگیری از نصب بدافزارها

در جلوگیری از نصب بدافزارها، پلیس ایران پیشنهاد استفاده از سامانه فارز را به شورای عالی فضای مجازی داده و از شورا خواسته است از این سامانه به عنوان یک ابزار الزامی برای کاهش نصب بدافزارها بر روی تلفن‌های همراه استفاده نماید.

با رونمایی از این آنتی‌ویروس ایرانی، امکان افزایش امنیت دیجیتال در دستگاه‌های همراه به‌ویژه افراد ایرانی افزایش یافته است. این ابزار با توانایی‌های منحصر به فرد خود، گامی مؤثر در جلوگیری از تهدیدات امنیتی ایجاد کرده و نقش مهمی در حمایت از توان تولید داخل و بومی‌سازی در حوزه فناوری اطلاعات ایفا می‌کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *