د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پاری‌سن ژرمن – میلان: جشن بی‌کران در پاریس، لحظه‌ای حماسی در لیگ قهرمانان اروپا

1 دقیقه خوانده شده

گروه E: رقابت سرسری فاینورد و لاتزیو، سختی‌های سلتیک و اتلتیکومادرید

در دیداری پرسرعت و جذاب، تیم فاینورد پنج شنبه شب در خانه به مصاف لاتزیو می‌رود. هر دو تیم به دنبال پیشرفت به دور حذفی هستند و این دیدار می‌تواند سنجیده شود که کدام تیم قدرت و استقامت بیشتری دارد.

فاینورد در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به بازی‌های مهمی نگاه می‌کند. در مقابل، لاتزیو هم نشان داده است که قصد دارد با انگیزه بالا به این رقابت‌ها بیاید. این دو تیم با استعداد و بازی خوبی که ارائه می‌دهند، مخاطبان را به تماشای یک بازی هیجان‌انگیز دعوت کرده‌اند.

در دیدار دیگر، سلتیک به چالشی سخت از اتلتیکومادرید می‌پردازد. این بازی برای سلتیک فرصت آخری است تا نشان دهد که در این رقابت‌ها چهره‌ای جدیدی دارد. اتلتیکومادرید نیز نمی‌خواهد هیچ امتیازی را از دست دهد و برای صعود به دور بعدی با قدرت کامل میدان خواهد رفت.

گروه F: نیوکاسل در جستجوی اولین برد، چالش بزرگ پاری‌سن‌ژرمن و آث میلان

در گروهی که بازی‌ها در جریان «گروه مرگ» قرار دارند، نیوکاسل و دورتموند به میدان خواهند رفت. نیوکاسل با امید به اولین برد در لیگ قهرمانان اروپا و با انگیزه از دیدار با دورتموند مقابله خواهد کرد.

پاری‌سن‌ژرمن و آث میلان هم در یک دیدار بسیار مهم در پارک دو پرنس به مصاف هم خواهند رفت. پاری‌سن‌ژرمن به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی است و می‌خواهد به همراه هواداران خود این لحظات خوب را جشن بگیرد. از طرف دیگر، آث میلان همچنان به دنبال کسب امتیازات بیشتر در این مرحله از رقابت‌ها است.

گروه G: لایپزیگ در جستجوی بازگشت به روند پیروزی، چالش‌های منچسترسیتی و یانگ بویز

لایپزیگ که در مسابقات اروپایی به دنبال روند پیروزی است، میزبان ستاره سرخ بلگراد خواهد بود. این بازی فرصت خوبی برای لایپزیگ است تا نشان دهد که می‌تواند به مسیر پیروزی بازگردد. منچسترسیتی هم به مصاف یانگ بویز خواهد رفت. هالند، ستاره منچسترسیتی، در جستجوی گل اولین خود در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

گروه H: بارسلونا و مبارزه با شاختار، چالش‌های آنتورپ و پورتو

بارسلونا که در لیگ قهرمانان اروپا به نشانی جدید دست یافته است، در دیدار با شاختار دونتسک به مصاف یکدیگر می‌روند. بارسا به دنبال ادامه موفقیت‌ها و کسب امتیازات بیشتر است. در عین حال، شاختار همچنان در حال مبارزه در شرایط دشوار است و نمی‌خواهد از این رقابت‌ها با خالی‌دست برگردد.

آنتورپ نیز در مصاف پورتو قرار دارد. این دیدار برای هر دو تیم فرصتی است تا نشان دهند که چه کارهایی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند و به کدام مرحله از رقابت‌ها خواهند رسید. مخاطبان مشتاق به تماشای این دیدارهای هیجان‌انگیز هستند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *