ش. سپتامبر 21st, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سرفیس برای چه نوع کاربری‌هایی مناسب نیست؟

1 دقیقه خوانده شده

خرید سرفیس برای بسیاری از افرادی که قصد دارند کارهای دشوار کامپیوتری مانند رندر گرفتن،  رافیست‌ها و طراحان وب سایت را انجام دهند، یک گزینه بسیار مناسب به حساب می‌آید. با تمامی مزیت‌هایی که سرفیس‌ها به همراه دارند، خالی از عیب نبوده و برخی از کاربران بهتر است اصلاً  به سمت این محصولات لاکچری مایکروسافت نرفته و از آنها استفاده نکنند. مهم‌ترین افراد، گیمرها هستند که برای انجام بازی‌های مختلف و استریم، نیاز به کارت گرافیکی قدرتمند داشته و باید صفحه نمایش بزرگی نیز داشته باشند. حالا همراه با شما قصد داریم به افرادی اشاره کنیم که بهتر است  به سمت خرید سرفیس نروند. 

مزایا و معایب سرفیس ها

استفاده از صفحه تاچ، قدرت بالای سخت افزاری و سازگاری بالای سیستم عامل با سخت‌افزار از مهمترین مزیت‌های خریداری یکی از محصولات سرفیس به حساب می‌آید. در این میان سرفیس‌ها به دلیل عدم استفاده از کارت گرافیک و وضعف نمایشگرهای بزرگ، برای برخی از کارها اصلاً مناسب نیستند. از سوی دیگر در سرفیس‌ها خروجی‌های بسیار زیادی در اختیار ندارید که همین مسئله یکی از بزرگترین ضعف‌های آن اعلام شده است. 

چه کسانی نباید سرفیس را خریداری کنند؟

کاربرانی که قصد دارند خرید سرفیس را انجام دهند، باید در نظر داشته باشند که اگر می خواهند از آن برای گیم، کارهای شبکه‌ای و یا دیتابیس استفاده کنند، سرفیس می‌تواند یک مشکل بزرگ برای آنها باشد. حالا در ادامه به صورت گسترده به دلایلی که نباید این افراد از این سیستم‌ها استفاده کنند، نگاهی می‌اندازیم:

کاربران با نیازهای گرافیکی بالا

سرفیس برای کاربرانی که نیاز به قدرت گرافیکی بالا دارند، مناسب نیست. به عنوان مثال، اگر شما به بازی‌های سنگین گرافیکی یا کارهای طراحی و ویرایش تصاویر و ویدئوها نیاز دارید که نیازمند پردازش‌های گرافیکی قدرتمندی هستند، سرفیس ممکن است کارایی لازم را ارائه ندهد. این دستگاه به دلیل استفاده از پردازنده‌های چند هسته‌ای و کارت‌های گرافیکی معمولاً متوسط، برای کاربران حرفه‌ای و نیازمند به عملکرد گرافیکی بالا ممکن است مناسب نباشد.

کاربران با نیاز به پورت‌های متنوع

خرید سرفیس برای کاربرانی که به پورت‌های متنوع نیاز دارند، مناسب نیست. سرفیس، بیشتر از تعداد کمی از پورت‌ها مانند USB و Mini DisplayPort برخوردار است و اغلب این پورت‌ها در مدل‌های مختلف متفاوت هستند. بنابراین، اگر شما به پورت‌های مختلف مثل HDMI، Ethernet یا بیشتر از یک پورت USB نیاز دارید، ممکن است سرفیس برای شما کافی نباشد و نیاز به استفاده از یک لپ‌تاپ با تعداد و انواع متنوعی از پورت‌ها داشته باشید.

کاربران با بودجه محدود

سرفیس برای کاربرانی که از نظر مالی، محدود هستند، اصلاً پیشنهاد نمی شود. سرفیس همیشه یکی از لاکچری ترین محصولات بوده و در صورتی که توانایی مالی برای خرید بهترین مدل را نداشته باشید، ممکن است محصول خریداری شده برای برطرف کردن نیازهای اصلی مناسب نباشد. 

کاربران با نیاز به قابلیت ارتقا

برخی از مدل‌های سرفیس به دلیل استفاده از طراحی محدود و قطعات یکپارچه‌ای که نمی‌توان آنها را به راحتی تعویض کرد، امکان ارتقا را به میزان لازم فراهم نمی‌کنند. بنابراین، اگر به نیاز به ارتقا قطعات مثل پردازنده، حافظه RAM یا حتی کارت گرافیک دارید، سرفیس ممکن است برای شما کافی نباشد و باید به جستجوی یک دستگاه قابل ارتقا و قطعات قابل تعویض بپردازید.

کاربران با نیاز به سیستم‌عامل‌های دیگر

برخی از افراد مانند کسانی که بر روی دیتابیس ها کار می کنند، نیازی به ویندوز ندارند و همین مسئله باعث می شود سرفیس برای آن ها یک گزینه مناسب در نظر گرفته نشود. برای این افراد استفاده از مک و لینوکس که برندهایی مانند MSI و apple از آن ها پشتیبانی می کنند ، گزینه های بهتری به حساب می آیند.
ایران سرفیس همراه شما در خرید محصولات مایکروسافت ،

اگر قصد خرید سرفیس را دارید و هنوز نتوانسته اید به درستی یک محصول مناسب را برای خود انتخاب کنید، ما به شما مجموعه ایران سرفیس را معرفی می کنیم که در تمامی بخش ها توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. ایران سرفیس که سال ها است در دو پاساژ معبر تهران یعنی پایتخت و مرکز بازار امام رضا فعالیت می کند، از جمله مهم ترین وارد کنندگان اصلی سرفیس در ایران معرفی می شود.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مجله خبری جوان آنلاین مسئولیتی در قبلا محتوا یا خدمات معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *