د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

کشف زمین‌خواری با ارزش ۴۸۰ میلیاردی در منطقه‌ای اطراف کرمان

تلاشات پلیس در مقابله با زمین‌خواری و تصرف زمین‌های دولتی

کرمان، ۱۶ مهر: در یک عملیات موفق، نیروهای پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان موفق به کشف یک مورد تصرف زمین‌های دولتی به ارزش ۴۸۰ میلیارد ریال در یکی از مناطق خوش آب و هوای اطراف کرمان شدند.

عملیات موثر و هماهنگی مشترک

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد که ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت گزارش‌های مردمی در مورد تصرف و فروش زمین‌های دولتی، این مورد را پیگیری نموده و با هماهنگی قضائی و همراهی کارشناسان اداره راه و شهرسازی و اداره منابع طبیعی، به کشف این زمین‌ها پرداختند.

جلوگیری از آسیب به اقتصاد کشور

این عملیات نه تنها به جلوگیری از آسیب به اموال دولتی کمک کرد، بلکه باعث جلوگیری از آسیب به اقتصاد کشور نیز شد. با ارزشیابی متقن و بررسی دقیق اسناد و مدارک، مشخص شد که این زمین‌ها به ارزش ۴۸۰ میلیارد ریال، توسط ناشناسان تصرف شده بودند.

اقدامات قانونی در مقابله با متخلفان

فرمانده انتظامی استان کرمان با ابراز نگرانی نسبت به اغفال و زیان‌دهی به خریداران مسکن، اعلام کرد که متهمان مرتکب این جرم سرنگون شده‌اند و پرونده آنها به مراجع قضائی ارجاع داده شده است. تمام تلاشات پلیس در جلوگیری از زمین‌خواری و تصرف زمین‌های دولتی ادامه خواهد داشت تا اموال عمومی مردم محفوظ بماند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *