د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

از دست رفتن یک دانشمند با ارزش: درگذشت دکتر مهدیه آکوچکیان

تأسف و تألم در دانشگاه تهران

در یک روز تلخ برای جامعه دانشگاهی، دکتر مهدیه آکوچکیان، عضو فعال هیأت علمی گروه تربیت بدنی در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، به دلیل یک بیماری پایان یافت. این خبر در دانشگاه تهران واقعیت تلخی را برای همه فراهم کرده است. دکتر آکوچکیان، آموزگاری با تجربه بود که به طور فعال در تحقیقات و آموزش در دانشگاه تهران مشغول بودند.

مردی که اثرات مثبت خود را بر جامعه گذاشت

ایشان نه تنها مقالات و آثار علمی فراوانی تولید کردند، بلکه از تربیت دانشجویان نیز نهایت اهتمام را داشتند. ایشان عضو فعال بنیاد حامیان دانشگاه تهران بوده‌اند و به راه‌اندازی مرکز تندرستی و حرکات اصلاحی در پردیس کیش دانشگاه تهران پرداخته‌اند.

تأثر و تألم در محافل دانشگاهی

در پی درگذشت این دانشمند با ارزش، مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران پیامی منتشر کرد که نشان از تأثر و تألم عمیق در جامعه دانشگاهی دارد. این خبر در دل هر فردی که به آموزش و پژوهش ارزش می‌دهد، نهایت تأثر را ایجاد کرده است.

تسلیت و امید به آینده

ما از طرف هیأت رئیسه و خانواده بزرگ دانشگاه تهران به خانواده محترم و همچنین همسر گرامی ایشان، جناب آقای دکتر حسین رجبی نوش‌آبادی که خود نیز عضو فعال هیأت علمی دانشگاه تهران هستند، تسلیت می‌گوییم. امیدواریم که ارزش‌ها و آثار علمی دکتر آکوچکیان در دل دانشگاه تهران ادامه یابد و نسل‌های آینده نیز از این ارزش‌ها بهره‌مند شوند. امروز، با اشک و درد در دل ما، درگذشت یکی از نخبگان دانشگاه تهران را به یاد می‌آوریم و برای آن مرحومه از درگاه خداوند منان رحمت و برای خانواده محترم صبر و شکیبایی می‌خواهیم.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *