د. سپتامبر 16th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

خدمات پکیج تور استانبول شامل چه چیزهایی میباشد؟

1 دقیقه خوانده شده

سفر به استانبول یکی از مهم ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری به خصوص برای ایرانیان است. استانبول تنها شهر اوراسیا در جهان است که بخشی از آن در قاره اروپا و قسمت دیگر آن در قاره آسیا قرار دارد و توسط تنگه بسفر از یکدیگر جدا می شوند. در کنار هزینه مناسب سفر به استانبول، جذابیت استانبول بی نظیر است و گردشگران زیادی به این شهر جادویی سفر می کنند تا در زیبایی های منحصر به فرد استانبول غرق شوند. با کاوش در دیدنی های شهر استانبول، به عمق تاریخ سفر خواهید کرد و مجذوب فرهنگ و آداب و رسوم آن خواهید شد.

بر اساس توافق صورت گرفته بین دولت ایران و دولت ترکیه، گردشگران ایرانی برای سفر به ترکیه و بازدید از شهرهای آن کشور از جمله شهر تاریخی و جذاب استانبول نیازی به ویزا ندارند و تنها باید پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و یک صفحه خالی برای قرار دادن مهرهای ورود و خروج برای این سفر جادویی کافی است. این موضوع باعث شده تا گردشگران ایرانی نیازی به کارهای اداری نداشته باشند و برای دریافت ویزا برای سفر به این کشور وقت و هزینه صرف کنند و بتوانند به راحتی از تهران در تور هوایی استانبول شرکت کنند.

اگر می خواهید به استانبول سفر کنید و زیبایی های این شهر رویایی را کشف کنید، آژانس مسافرتی و گردشگری رویایی لایف بهترین معاملات تور استانبول از جمله تور ۷ روزه استانبول را به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید به راحتی در این تور گردشگری جذاب شرکت کنید و لحظاتی پاک و خاطره انگیز را برای خود ذخیره کنید. بدون شک رویای یک زندگی بهترین سفر به استانبول را برای شما رقم خواهد زد. کافی است با کارشناسان این نمایندگی تماس بگیرید و یا به شعب رویا زنده تهران یا کرج مراجعه کنید.

خدمات توریستی استانبول

پکیج تور استانبول خدماتی را به گردشگران ارائه می دهد تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. آژانس اپراتور تور استانبول این سفر جذاب را آماده و برنامه ریزی می کند تا گردشگران تفریحی بتوانند از لحظه لحظه اقامت خود در استانبول نهایت استفاده را ببرند و سفری رویایی و خاطره انگیز را در این شهر جادویی تجربه کنند برای تور استانبول از مشهد با رویا زیند تماس بگیرید و رزرو کنید. تور مورد نظر خدمات ارائه شده در پکیج سفر استانبول عبارتند از:

بلیط رفت و برگشت:

یکی از اولین و پیشرفته ترین اقدامات برای سفر به استانبول، تهیه بلیط رفت و برگشت استانبول است. راحت ترین و سریع ترین راه برای سفر به استانبول، هوایی است، اما امکان سفر زمینی به استانبول با استفاده از اتوبوس های VIP نیز وجود دارد. برخی از گردشگران با توجه به معیارها و یا بودجه محدود، تور زمینی استانبول را انتخاب می کنند. آژانس مسافرتی بلیط های رفت و برگشت پرواز یا اتوبوس را برای گردشگران نهایی می کند تا به راحتی به استانبول سفر کنند

اقامت در هتل

یکی از مهم ترین برنامه های سفر، برنامه ریزی برای اقامت در مقصد است. بسیاری از هتل ها و اقامتگاه های توریستی در استانبول ساخته شده اند و آژانس مسافرتی با توجه به بودجه گردشگران هتل مناسب را برای اقامت خود رزرو می کند. هر چه یک هتل ستاره ها و سطح خدمات بیشتری داشته باشد، قیمت آن بیشتر است. همچنین هتل های نزدیک به مرکز شهر و نقاط توریستی و مراکز خرید نسبت به هتل های حومه شهر قیمت بیشتری دارند.

ترانسفر فرودگاهی

یکی از خدماتی که آژانس های مسافرتی معمولا در پکیج تور استانبول خود قرار می دهند، ترانسفر فرودگاهی استانبول است. ترانسفر فرودگاهی به این معناست که مسافران پس از رسیدن به فرودگاه استانبول نگران رسیدن از فرودگاه به هتل محل اقامت خود نباشند و برای یافتن تاکسی و حمل و نقل در استانبول مشکلی نداشته باشند. ترانسفر فرودگاهی به گردشگران اجازه نمی دهد که زمان خود را برای رسیدن به هتل خود تلف کنند و در زمان بیشتری برای گشت و گذار و تفریح ​​در استانبول صرفه جویی کنند

پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید بیشتر راجب مطلب پکیج تور استانبول شامل چه چیزهایی است بدانید، روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بیمه مسافرتی

همانطور که می دانید بیمه مسافرتی برای سفر به استانبول الزامی است و بدون بیمه مسافرتی نمی توانید در تور استانبول شرکت کنید. آژانس های مسافرتی در پکیج های سفر استانبول خود صدور بیمه نامه مسافرتی را لحاظ می کنند تا در صورت بروز حوادث مورد انتظار در طول سفر، مسافران بیمه شده و از هزینه های اضافی مصون باشند. هزینه خدمات پزشکی در استانبول بسیار بالاست و در صورت نیاز به خدمات پزشکی بیمه مسافرتی هزینه را به طور کامل پوشش می دهد.

تور فارسی با راهنمای و شهر گردی

آژانس های مسافرتی همیشه یک لیدر فارسی زبان و مسلط به استانبول را در پکیج تور استانبول خود قرار می دهند. حضور مجری تورهای فارسی زبان می تواند برای گردشگران به ویژه افرادی که برای اولین بار به استانبول سفر می کنند و همچنین در زمینه اطلاعات مفید در مورد برنامه تور و دیدنی های معروف استانبول مفید باشد

آژانس مسافرتی و گردشگری رویایی لایف توری رویایی و خاطره انگیز را برای شما برگزار می کند تا بهترین سفر خارجی خود را در سفر به استانبول تجربه کنید. با تماس با کارشناسان حرفه و رویاهای زندگی در شهرهای تهران و کرج، این تور را با قیمت مناسب و خدمات بی نظیر رزرو کنید.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مجله خبری جوان آنلاین مسئولیتی در قبال محتوا یا خدمات معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *