د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال


در آستانه پایان سال، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بخشی از مطالبات معلمان، شامل حق التدریس سه ماهه، به زودی پرداخت خواهد شد. علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه، در جریانی توضیح داد که اعتبار لازم برای این پرداخت‌ها تامین شده و قبل از خاتمه اسفندماه، مبالغ مربوطه به حساب‌های معلمان واریز خواهد شد.

جزئیات پرداخت مطالبات

فرهادی بیان کرد که مجموع مطالبات معلمان شاغل و بازنشسته برای سه ماه حق‌التدریس به ۱۷۱۷ میلیارد تومان می‌رسد. وی افزود که علاوه بر این، حقوق دو ماه از معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت شده و حقوق آذر و دی ماه آنها نیز به زودی تسویه خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای پرداخت‌ها

معاون وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که تلاش می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۲، تمامی مطالبات معلمان پرداخت شود. وی اضافه کرد که در صورت بروز هرگونه تاخیر در استان‌ها، حداکثر تا ۶ فروردین‌ماه پرداخت‌ها انجام خواهد گرفت.

پرداخت مطالبات ایثارگران و استثنایی

فرهادی همچنین به موضوع سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی پرداخت و گفت که آموزش و پرورش باید مبلغی را به صندوق بازنشستگی بابت این سنوات پرداخت کند. او اعلام کرد که تامین اعتبار و واریز این مبالغ نیز در دست انجام است.

مطالبات دوران کرونا و سایر هزینه‌ها

وی در ادامه به پرداخت‌های مربوط به طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا اشاره کرد و گفت که این معوقات که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است، در ابتدای فروردین‌ماه پرداخت خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *