د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

جذب مدرسان در دانشگاه علمی کاربردی: فرصتی برای شکوفایی در حوزه آموزش عالی

آغاز فراخوان جذب مدرسان در دانشگاه علمی کاربردی

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد که فراخوان جذب مدرسان برای سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. این امکان برای علاقمندان فراهم شده است تا در زمینه‌های مختلف به عنوان مدرس در این دانشگاه فعالیت کنند.

مراحل ثبت‌نام و جذب مدرسان

دکتر اصغر کشت کار اظهار داشته است که متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی از ۲ هفته تا ۶ آبان ماه، اقدامات ثبت‌نام خود را انجام دهند. اطلاعات بیشتر و فرم‌های ثبت‌نام در وبسایت سامانه جذب مدرسان قابل دسترسی است.

معیارهای جذب مدرسان

درخصوص معیارهای جذب مدرسان، قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه اظهار داشتند که حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال می‌باشد. این دانشگاه نیازمند مدرسانی است که به‌طور بومی در واحدهای استانی خدمت کنند.

افزایش ظرفیت آموزشی با جذب مدرسان

دکتر کشت کار تشریح کردند که ظرفیت پیش‌بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳۸۰۹ نفر است. این ظرفیت با نیازسنجی دقیق در مراکز آموزشی، مکانی و زمانی، مطابق با آمایش آموزش‌های عالی علمی کاربردی، تعیین و جمع‌بندی شده است.

تکمیل فرم‌ها و نحوه ثبت نام

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه به متقاضیان توصیه کردند که ملاک ثبت‌نام قطعی شامل تکمیل فرم‌های مربوطه در سامانه، پرداخت وجه و دریافت کد رهگیری است. این اقدامات اساسی برای شروع موفقیت‌آمیز مسیر آموزشی و اشتغالزایی در این دانشگاه معتبر می‌باشد.

با فراخوان جذب مدرسان در دانشگاه علمی کاربردی، یک فرصت بزرگ برای افراد علاقه‌مند به ارتقای دانش و فرهنگ کاربردی وارد شده است. این گام مهم در جهت ارتقاء سطح آموزش علمی کشور، نقطه شروعی تازه و پرانرژی را برای آینده‌ای روشن در دنیای آموزش فراهم کرده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *