د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ثبت نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۲: مراحل ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز

آغاز فصل جدید در آموزش عالی: ثبت نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۲

بازهم فرصتی برای رویارویی با چالش‌های تحصیلی

فصل جدیدی از آموزش عالی آغاز شده است و با این آغاز، داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ موفق به کسب نمره‌های برتر شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی خود، مراحل ثبت‌نام خود را آغاز کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

پذیرفته‌شدگان محترم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ باید به مراحل ثبت‌نام خود بپردازند. برای این منظور، مدارک زیر باید آماده و به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی مربوطه ارائه شود:

1. تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی

پذیرفته‌شدگان با انجام مراحل لازم در سامانه مخصوص به خود، تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی خود را دریافت کرده و به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود ارسال کنند.

2. درخواست مدارک الکترونیکی

با مراجعه به سامانه تأییدیه تحصیلی به آدرس اینجا، پذیرفته‌شدگان می‌توانند درخواست ارسال مدارک الکترونیکی خود را انجام داده و کد پیگیری مربوطه را دریافت کنند. این کد پیگیری به دانشگاه محل قبولی ارائه شود تا مدارک مورد نیاز از سامانه اینجا دریافت شود.

3. مراحل برای فارغ التحصیلان شهریور سال ١٣٩٥ و بعد از آن

فارغ التحصیلان شهریور سال ١٣٩٥ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری ندارند. با کد پیگیری خود و مدارک تحصیلی معتبر، می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را طی کرده و به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی مراجعه کرده و مدارک خود را ارسال نمایند.

چالش‌ها و امکانات آینده

با آغاز این مرحله از تحصیلات، داوطلبان با چالش‌ها و امکانات جدیدی روبه‌رو خواهند شد. امیدواریم که این فرصت، آغازی باشد برای دستیابی به دانش و شناخت بیشتر و برای شروع یک فصل جدید از زندگی تحصیلی‌شان.

با آرزوی موفقیت برای همه پذیرفته‌شدگان و داوطلبان این آزمون، آینده روشنی در دنیای دانش و پژوهش در انتظار شماست.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *