د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تفاهم‌نامه خانه فناور محیط‌زیست گیلان امضا شد

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط‌زیست گیلان، الهه کلانتری، اعلام کرد که تفاهم‌نامه همکاری بین حفاظت محیط‌زیست استان گیلان و پارک علم و فناوری به امضاء رسیده است. این تفاهم‌نامه با هدف شناسایی، حمایت، و توسعه فعالیت‌های فناورانه در زمینه آموزش، فرهنگسازی، پایش، نظارت، و مدیریت محیط‌زیست در سطوح مختلف امضا گردید.

کلانتری تاکید کرد که از جمله اهداف این تفاهم‌نامه، شتابدهی در فعالیت‌ها و ایده‌های استارتاپی در زمینه حفاظت از محیط‌زیست، بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات و خدمات نوآورانه، معرفی دستاوردهای فناورانه در حوزه‌های زیست محیطی، و برگزاری رویدادهای آموزشی تخصصی (فناوری، نوآوری، و کارآفرینی) در زمینه محیط‌زیست است.

ترویج فرهنگ فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

از دیگر موارد این تفاهم‌نامه می‌توان به ترویج فرهنگ فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در زمینه تخصصی اشاره کرد. این تعهدات همگام با ایجاد و توسعه مراکز فناوری و نوآوری به منظور بهبود و کاهش مشکلات زیست محیطی در استان گیلان صورت گرفته است.

تماس با خانه فناور محیط‌زیست گیلان

تصریح شد که خانه فناور محیط‌زیست گیلان در شهر رشت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. افراد موفق به پیگیری موضوعات محیط‌زیستی و استفاده از این امکانات می‌توانند با تماس با خانه فناور محیط‌زیست گیلان، در مسیر بهبود و حفاظت از محیط‌زیست سهیم شوند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *