د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تشدید نظارت در بازار شب یلدا کرمانشاه

آغاز طرح نظارتی “یلدا” با ابزارهای جدید در کرمانشاه

مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اعلام کرد که طرح نظارتی ویژه “یلدا” از تاریخ ۱۵ آذر در این استان آغاز شده و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت. این طرح با همکاری سازمان‌های مختلف از جمله سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت به اجرا درآمده است.

گشت‌های مشترک در تمام شهرستان‌ها

بر اساس اطلاعات ارائه شده، سه اکیپ سیار در شهر کرمانشاه به نظارت بر بازار در ساعات صبح و بعدازظهر مشغولند. همچنین، گشت‌های نظارتی در تمام شهرستان‌های استان برای پاسداری از بازار شب یلدا به کار خواهند پرداخت.

اولویت‌های نظارتی در بازار شب یلدا

اولویت نظارت در این طرح بر روی کالاهای پرمصرف این ایام قرار دارد. از جمله مواردی که تحت نظر قرار خواهند گرفت عبارتند از:

  • آجیل و خشکبار
  • میوه و تره‌بار
  • انواع شیرینی
  • کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ، برنج و …

آماده باش روسای شعب تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات

مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اعلام کرد که روسای شعب تعزیرات به طور آماده برای رسیدگی به تخلفات بازار شب یلدا هستند. او با ابراز امیدواری به همکاری مردم و اصناف، از مردم خواست تا هرگونه تخلف را از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۳۵، ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ یا تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا به سرعت رسیدگی شود.

آرامش در بازار شب یلدا با تشدید نظارت و همکاری مردم

مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی ابراز امیدواری کرد که با تشدید نظارت و همکاری مردم و اصناف، بازار شب یلدای کرمانشاه آرام و بی‌نقص باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *