د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بیت‌کوین: روند صعودی ۱۸ ماهه و چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین با ۲.۵ درصد افزایش، به بالاترین سطح خود از ماه مه ۲۰۲۲ دست یافت. این افزایش مهمانان بازار ارزهای دیجیتال را به خوشحالی تازه‌ای کشاند.

به گزارش ایسنا از منابع مارکت، افزایش بیت‌کوین در پی داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده رخ داد. این داده‌ها نشان می‌دهند که فدرال رزرو ممکن است سیاست پولی خود را تغییر دهد و این امر باعث نزدیک شدن بیت‌کوین به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود شد.

چشم‌انداز کاهش نرخ بهره، افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده ارزهای دیجیتالی را افزایش داده است.

بیت‌کوین در ساعت ۴ و ۲۶ دقیقه صبح با ۲.۴۷ درصد رشد به ۳۸ هزار و ۶۴۶ دلار رسید. همچنین، اتریوم همزمان با ۲.۴۳ درصد افزایش، به ۲۱۰۲ دلار رسید.

ارزش بازار و حجم معاملات

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال اکنون به ۱.۴۶ تریلیون دلار رسیده است، که نسبت به روز قبل ۱.۳۷ درصد افزایش داشته است. بیت‌کوین همچنان ۵۲.۰۸ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد و در یک روز ۰.۳۳ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷.۴ میلیارد دلار بوده و ۶.۱۲ درصد افزایش نشان داده است. همچنین، حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر ۴.۴۵ میلیارد دلار است که ۹.۵۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد. حجم تمام سکه‌های پایدار هم اکنون ۴۲.۶۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۰۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۷ و ۳۲ دقیقه)

بررسی ۱۰ ارز دیجیتال برتر

۱. بیت‌کوین

  • قیمت: ۳۸ هزار و ۷۹۳.۰۶ دلار
  • تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۸ درصد افزایش
  • تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۶۱ درصد افزایش

۲. اتریوم

  • قیمت: ۲۰۹۳.۷۵ دلار
  • تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۷ درصد افزایش
  • تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۶ درصد افزایش

۳. تتر

  • قیمت: ۱.۰۰ دلار
  • تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
  • تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

ختم مقاله

با رکورد زدن بیت‌کوین در صعود ۱۸ ماهه، انتظار می‌رود ارزهای دیجیتال به چشم‌اندازی خوش‌روند و روندهای مثبتی در بازار ادامه یابد. برای مشاهده به‌روزترین اطلاعات قیمت و تغییرات بازار ارزهای دیجیتال، پیشنهاد می‌شود با پلتفرم‌های معتبر و اطمینان‌بخش ارتباط برقرار کنید.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *