ج. سپتامبر 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

امان‌الله پاپی: عزم راسخ برای کسب مدال در پاریس

امان‌الله پاپی، پرتاب‌دار توانمند کشورمان که در بازی‌های پارالمپیک توکیو به مدال نقره دست یافته بود، با انگیزه‌ای مضاعف برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده می‌شود. وی در گفت‌وگویی اختصاصی، از تلاش‌هایش برای رفع نواقص فنی و کسب بهترین نتیجه در فرانسه سخن گفت.

پاپی که در مسابقات جهانی ژاپن به دلیل خطایی فنی از کسب مدال بازماند، با تحلیل دقیق این اتفاق، تمرکز خود را بر اصلاح تکنیک پرتاب گذاشته است. وی معتقد است که با رفع این مشکل و آمادگی جسمانی بالا، می‌تواند در پاریس به موفقیت چشمگیری دست یابد.

این ورزشکار پارالمپیکی با تاکید بر اینکه برای تفریح به پاریس نمی‌رود، نشان داد که عزم راسخی برای کسب مدال دارد. وی هرچند از دادن وعده قطعی برای کسب مدال خودداری می‌کند، اما بر تلاش بی‌وقفه خود برای کسب بهترین نتیجه تاکید دارد. پاپی معتقد است که فشار روانی می‌تواند بر عملکرد ورزشکار تاثیر منفی بگذارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهد با آرامش و بدون استرس به تمرینات خود ادامه دهد.

وی همچنین از حمایت‌های موجود برای آماده‌سازی‌اش برای پارالمپیک ابراز رضایت کرد و اعلام کرد که از نظر تجهیزات و امکانات هیچ مشکلی ندارد. پاپی با تاکید بر اهمیت آرامش روحی و روانی، امیدوار است بتواند در پاریس بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *