ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

۶۳ منطقه آلوده به مواد مخدر در خراسان شمالی پاکسازی شد


در یک گزارش اخباری از خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان، اعلام کرد که در سومین مرحله از اجرای طرح “آرامش در شهر”، ۶۳ منطقه آلوده به مواد مخدر با موفقیت پاکسازی شده‌اند.

دستاوردهای چشمگیر از اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر

در این عملیات موفق، ۱۱۸ معتاد متجاهر توسط نیروهای انتظامی در مدت ۴۸ ساعت گردآوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند. همچنین، ۶۲ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۸ کیلو و ۶۷۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

اولویت‌های مؤثر در شناسایی پاتوق‌های معتادان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: “در این طرح، اولویت ماموران بر شناسایی پاتوق‌های معتادان متجاهر در اطراف مراکز آموزشی، پارک‌ها، و تفرجگاه‌ها بوده است.”

تدابیر امنیتی: حمایت از پلیس و همکاری موثر شهروندان

سردار مطهری زاده از تداوم اجرای طرح‌های جمع‌آوری معتادان در طول سال خبر داد و از همکاری مؤثر شهروندان با پلیس تقدیر کرد. او افزود: “پلیس با تلاش شبانه‌روزی به منظور ارتقاء امنیت و مبارزه با مجرمان در حال تلاش است. همچنین، از مردم خواسته شد که موارد حفاظتی مانند نصب دوربین مداربسته و حفاظ در خانه‌باغ‌ها را مدنظر قرار دهند تا از وقوع سرقت‌های مشابه جلوگیری شود.”

اعتراف سارق به ۲۳ فقره سرقت در چناران شهر

در ادامه گزارش، سرهنگ محمد گل محمدزاده، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد، از اعتراف سارق به ۲۳ فقره سرقت از خانه‌باغ‌ها و ویلا در “چناران شهر” خبر داد.

دستگیری سارق با تلاش گسترده نیروهای انتظامی

سرهنگ گل محمدزاده اظهار کرد: “پس از وقوع چند فقره سرقت در “چناران شهر”، ماموران کلانتری این شهر با گشت زنی هدفمند موفق به دستگیری سارق در حین ارتکاب جرم شدند.”

کشف اموال مسروقه و اعتراف سارق

در این عملیات، اموال مسروقه شامل انواع وسایل مفید و ابزارها از جمله موتور برق، اره برقی، دستگاه جوش، کف‌کش، و دستگاه چمن‌زنی در محل اختفای متهم کشف شدند. متهم پس از اعتراف به ۲۳ فقره سرقت، پس از تحویل اموال به مالباختگان، برای مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توصیه انتظامی به مردم برای افزایش امنیت

به گفته سرهنگ گل محمدزاده، افراد مسئول درخواست کردند که مردم برای افزایش امنیت خود، اقداماتی نظیر نصب دوربین‌های مداربسته، حفاظ، و استفاده از نگهبان را در خانه‌باغ‌ها خود انجام دهند. این تدابیر به منظور جلوگیری از وقوع جرم و سرقت‌ها در این مناطق توصیه شده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *