ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سردار مومنی: ۲۵ درصد تصادفات در جاده‌ها رخ می‌دهد

سردار حسن مومنی، رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی، در دیدار با استاندار این استان اعلام کرد: ۲۵ درصد تصادفات در جاده‌ها رخ می‌دهد و برای کاهش این اعداد، علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی نیز ضروری است.

وی با اشاره به آمار پنج ماهه تصادفات در خراسان شمالی، افزود: افزایش ۲۲ درصدی تعداد تصادفات در این دوره نگران‌کننده است و نشان از وضعیت نامناسب جاده‌ها در این استان دارد.

سردار مومنی ادامه داد: خراسان شمالی نسبت به سایر استان‌ها ظرفیت‌های بیشتری دارد اما برای بهبود وضعیت باید همه دستگاه‌ها به همت و همدلی کار کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های راهی در این استان به حالت مطلوبی نرسیده‌اند، اضافه کرد: نیاز است از ظرفیت‌های کشوری نیز بهره‌برداری شود.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی، به اهمیت ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در جاده‌ها اشاره کرد و تاکید کرد: برای اجرای این طرحات نیاز به استانداردهای خاصی نیست، بزرگ‌ترین هدف این مجتمع‌ها، استراحت مسافران در طول مسیر است و با ایجاد بازارچه‌های محلی می‌توان از توقف مسافران کمک کرد تا تصادفات کاهش یابد.

در پایان دیدار، استاندار خراسان شمالی نیز بر اتمام سریع‌تر پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان تاکید کرد و تاکید کرد: برای این امر، هماهنگی و همفکری مسئولان مربوطه ضروری است تا این مسیر به سرعت به پایان برسد و تصادفات در این محور کاهش یابند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *