ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تنظیم بازار مرغ گوشتی: ۲۱ هزار مجوز پرورش صادر شد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، محمدجواد عسکری، اعلام کرد که پیش از هر اعلامیه رسمی، کمیسیون کشاورزی در پرونده چای دبش پیگیری‌های خود را آغاز کرده و این اقدام را با هدف تنظیم بازار انجام داده است. به تازگی، مجوز پرورش ۲۱ هزار مرغ گوشتی به تولیدکنندگان صادر شده است.

عسکری، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد که مکاتبات کمیسیون کشاورزی با مراجع ذیربط انجام شده و پیگیری‌های مداوم در راستای تأمین نهاده‌ها و تنظیم بازار انجام شده است. این اقدامات به منظور اطمینان از پایداری و سلامت بازارهای کشاورزی است.

آخرین توسعه‌ها در پرونده چای دبش

رئیس کمیسیون کشاورزی اظهار کرد: “امیدواریم در راستای ماموریتی که دستگاه‌های نظارتی دارند این کار را پیش ببریم.” او بر تأکید کرد که هرگونه اقدامی در جهت تنظیم بازار و تأمین نهاده‌ها باید با رعایت دقیق استانداردها و قوانین انجام گیرد.

برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ

درباره برنامه‌های آتی، عسکری اعلام کرد: “خوشبختانه با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، ۲۱ هزار مجوز پرورش مرغ گوشتی در کشور صادر شده است که از این تعداد حدود ۱۷۵۰۰ واحد فعال هستند.”

توجه به نگهداری نهاده‌ها و برنامه‌های توزیع

عسکری ادامه داد: “توزیع نهاده‌ها در قالب برنامه زمانبندی شده و همچنین نهاده‌هایی همچون ذرت و سویا برای مرغداری‌ها از طریق بازارگاه اعلام می‌شود.” او بر تأکید کرد که در حال حاضر، حوزه‌های نگهداری نهاده‌ها در تمام استان‌ها فعال بوده و فرایند توزیع آن‌ها به‌روز رسانی می‌شود.

آینده روشن با توجه به تلاش‌های فعلی

عسکری تصریح کرد: “تلاش داریم خرید تضمینی با جدیت لحاظ شود تا تولیدکننده با انگیزه و رغبت بتواند نسبت به تولید اقدام کند.” او به اهمیت تشویق تولیدکنندگان و تضمین بازار برای آن‌ها اشاره کرد و تاکید کرد که با تلاش‌های جدی و هماهنگ، مشکلات مرتبط با بازار مرغ گوشتی قابل حل است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *