ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

۱۶۲ مقاله isi دانشگاه بیرجند چاپ شده است

1 دقیقه خوانده شده


معاون پژوهشی، نوآوری و فناوری دانشگاه بیرجند، ابوالفضل اکبرپور، اعلام کرد که دانشگاه بیرجند با ۱۶۲ مقاله ISI به عنوان یکی از مراکز برتر در پژوهش‌های علمی قرار دارد. این مقالات نشان‌دهنده تلاش و پیشرفت دانشجویان این دانشگاه در حوزه‌های مختلف علمی است.

فعالیت‌های پژوهشی

تنوع فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه بیرجند

اکبرپور افزود: “در حوزه پژوهش، ما ۱۹۳ مقاله علمی و پژوهشی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌ایم. همچنین، با برگزاری هفت نمایشگاه داخلی و خارجی، و اجرای ۹ طرح مصوب داخلی، تنوع و گستردگی فعالیت‌های پژوهشی را تجربه کرده‌ایم.”

ارتقاء همکاری با جامعه و صنعت

تعهد به همکاری با جامعه و صنعت

با اشاره به ارتقاء همکاری‌های دانشگاه با جامعه و صنعت، اکبرپور اظهار کرد: “تعهد ما به ارزش‌های بیش از ۹ میلیارد تومان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ها با دستگاه‌های اجرایی استان و خارج از استان می‌باشد.”

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش

ترویج پژوهش با برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش

در ادامه، او به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: “هدف از این نمایشگاه پیوند دانشجویان با بخش صنعت و بازار کار است. این رویداد به ترویج فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد ارتباط مستقیم با صنعت می‌پردازد.”

موفقیت‌های آزمایشگاهی

آزمایشگاه دانشگاه: رتبه ۴۱ در میان ۳۶۰ آزمایشگاه کشوری

اکبرپور با افتخار اعلام کرد: “آزمایشگاه ما در میان ۳۶۰ آزمایشگاه کشوری که زیر نظر وزارت علوم فعالیت می‌کنند، رتبه ۴۱ را به دست آورده است. این نشان از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حوزه پژوهش در دانشگاه بیرجند است.”

توسعه همکاری با صنعت و بازار کار

نهایتاً، اکبرپور از توسعه همکاری با دستگاه‌های اجرایی و برگزاری هفته فرهنگی بیرجند خبر داد و تاکید کرد: “همکاری بین دانشگاه و صنعت یک نیاز مبرم برای پیشرفت جامعه است و ما با همت و تلاش به تحقق این اهداف پرداخته‌ایم.”

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *