ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بلینگام: کروس و مودریچ قبل از فینال آرامم کردند/ آنچلوتی دری را به روی من باز کرد که قبلا بسته بود

1 دقیقه خوانده شده

جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، از نقش کلیدی تونی کروس و لوکا مودریچ در آرامش او قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین تاثیر کارلو آنچلوتی در پیشرفتش صحبت کرد.

بلینگام در فینال مقابل دورتموند، تیم سابق خود، عملکردی درخشان داشت و با یک پاس گل به وینیسیوس جونیور، در کسب چهاردهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان نقش بسزایی ایفا کرد.

او در گفتگو با TNT Sports گفت: “به من گفتند که از اولین فینالم لذت ببرم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا احساسی بی‌نظیر است. در طول هفته، بازیکنان باتجربه همواره به من می‌گفتند که از اولین فینالم لذت ببرم. وقتی به اوج می‌رسید و مزد تلاش خود را می‌گیرید، حس بسیار زیبایی دارد. دورتموند بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فرصت‌های بهتری را خلق کرد، اما وقتی ما را شکست ندادند، ما برگشتیم و برنده شدیم.”

بلینگام در ادامه به نقش کروس و مودریچ در آرامش او قبل از بازی اشاره کرد: “باید اعتراف کنم که تونی کروس و مودریچ نقش بسزایی در آرامش من در این بازی داشتند. وقتی به تنهایی در اتاق بودم، استرس داشتم و زیاد اعتماد به نفس نداشتم، اما وقتی برای غذا خوردن رفتم، دیدم که کروس و مودریچ در حال ورق بازی کردن هستند و با نهایت آرامش صحبت می‌کنند. این باعث شد تا من هم با آرامش به میدان بروم. در رئال فشار بسیار بالایی وجود دارد و همه شما را زیر ذره‌بین دارند. چنین شب‌هایی باعث می‌شود تا شما عاشق بازی کردن در رئال شوید.”

هافبک انگلیسی همچنین از تاثیر کارلو آنچلوتی در پیشرفتش تمجید کرد: “او دری را به روی من گشود که قبلا برای من بسته بود. قبلا نمی‌دانستم که توانایی بازی در چنین پستی را دارم و این به لطف آنچلوتی بود که به توانایی جدید خود پی بردم. مربیان بزرگ سطح بازیکنان خود را بالا می‌برند. انگار که من بار دیگر به مدرسه رفته‌ام و به طوریکه روز به روز در حال یادگیری چیزهای جدید هستم.”

بلینگام در پایان در مورد احتمال حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید گفت: “پیوستن بازیکنی مثل ام‌باپه شگفت‌انگیز خواهد بود. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.”

با وجود اینکه فصل اول بلینگام در رئال مادرید با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، او هنوز در ابتدای راه خود در این باشگاه بزرگ قرار دارد. بدون شک، حمایت‌ها و رهنمودهای کروس، مودریچ و آنچلوتی نقشی کلیدی در پیشرفت و تبدیل شدن او به یکی از ستاره‌های آینده فوتبال جهان خواهد داشت.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *