ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پیش‌بینی هوا در تهران: باران، باد و تغییرات دما

وضعیت هوا در استان تهران

در روزهای آینده، تهران به گرمای بیشتری و سپس به باران و باد خواهد پیوست. اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از امروز بعد از ظهر تا روز جمعه، در بعضی ساعات انتظار می‌رود باران پراکنده در سطح استان رخ دهد.

تغییرات در آب و هوا

در ارتفاعات شمالی، نیمه جنوبی و غربی استان، بادها گاهی به شدت خواهند وزید، حتی احتمال تندباد لحظه‌ای و خاک‌ریزی نیز وجود دارد. این وضعیت از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه پابرجا خواهد بود.

باران و برف در نقاط مختلف

بارش‌های پراکنده باران در سطح استان، و رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود. حتی در قله‌ها امکان بارش برف نیز وجود دارد. تا پایان هفته، انتظار می‌رود که دما در بیشتر نقاط کاهش پیدا کند، اما فیروزکوه با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان تهران گزارش شده است.

پیش‌بینی برای روزهای آینده

فردا، آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه‌ابری خواهد داشت و بادها به تدریج افزایش خواهند یافت. حداقل دمای انتظاری ۱۸ درجه سانتیگراد و حداکثر دما ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز پنجشنبه، آسمان نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید، و در بعضی ساعات، رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. حداقل دمای انتظاری ۱۴ درجه سانتیگراد و حداکثر دما ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ما در انتظار یک دوره هوایی نسبتاً ناپایدار در تهران هستیم. برای اطلاعات بیشتر و پیگیری وضعیت هوایی، به نظرات اداره کل هواشناسی استان تهران توجه فرمایید.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *