ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اعلام کرد که پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. او افزود که تلاش در جهت افتتاح این پروژه در ایام دهه‌فجر و کاهش آثار ترافیکی در این منطقه ادامه خواهد یافت.

برنامه‌ریزی دقیق از ابتدا تا انجام

مجید دریکوند، در گفت‌وگو با ایسنا تشریح کرد که پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر از ابتدای شورای ششم برنامه‌ریزی، مکان‌یابی و اجرایی شد. هدف اصلی این پروژه، افزایش رضایت‌مندی مردم و جلب اعتماد عمومی بوده است.

تسهیل در ترافیک و مکان‌یابی موثر

رئیس کمیسیون بودجه اظهار داشت: محل تقاطع‌ها به دقت انتخاب شده و سه نقطه بحرانی در بحث ترافیک شناسایی شده که احداث تقاطع در آنها ضروری است. این نقاط عبارتند از خیابان شریعتی (تقاطع خیابان کوی فلسطین و ۲۴ متری به سمت میدان امام(ره))، تقاطع خیابان ۶۰ متری (بلوار ۶۰ متری به ورودی مسکن مهر) و میدان کتاب در شهرک آذربایجان.

تاثیرگذاری تقاطع‌ها در جهت‌دهی ترافیک

دریکوند اظهار کرد: این تقاطع‌ها به منظور تسهیل و روان‌سازی مسیر از ورودی شهر خرم‌آباد به ۶۰ متری، بلوار ولایت(دره‌گرم) به سمت کرمانشاه و خوزستان ساخته شده‌اند. همچنین تقاطع شریعتی نیز به عنوان گره ترافیکی جهت‌دهی به سمت خوزستان ایجاد شده و تاثیر مثبتی در ترتیب ترافیک ایجاد خواهد کرد.

پشتوانه مالی از منابع داخلی شهرداری

وی افزود: اعتبار این پروژه از منابع داخلی شهرداری خرم‌آباد تأمین شده و بخشی از آن از فروش املاک تامین گردیده است. این اقدامات نشان از پشتوانه مالی موثر برای اجرای پروژه دارد.

آینده‌ای روشن با افتتاح پروژه

رئیس کمیسیون بودجه شهر خرم‌آباد خاتم‌الانبیاء با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه، اعلام کرد که قرار است این تقاطع در ایام دهه‌فجر به بهره‌برداری برسد و بتواند نقش مؤثری در بهبود ترافیک و زندگی شهروندان ایفا کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *