ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پرداخت وام ازدواج ۲۸ درصد بیشتر شد

در گزارشی جدید از بانک مرکزی آمارهای جالبی از ابتدای سال تاکنون منتشر شده است. از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۶۳ هزار و ۳۹۰ تسهیلات ازدواج به مبلغ بیش از ۱۳۵ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

تسهیلات ازدواج: تسهیلات مشروط به شرایط خاص

بانک مرکزی با هدف تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج، تصمیم به افزایش سقف و تسهیل شرایط بازپرداخت تسهیلات گرفته است. این تدابیر از کاهش اقساط در سال‌های ابتدایی تا کاهش نرخ تسهیلات، همگی به بهبود شرایط متقاضیان ازدواج می‌پردازند.

تعهد برنامه‌ریزی برای افزایش تسهیلات

براساس دستورات ریاست جمهور و تأکید بر لزوم تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج، بانک مرکزی از بانک‌های عامل خواسته است تا تا پایان سال جاری برنامه‌های عملیاتی خود را برای افزایش پرداخت تسهیلات ارسال کنند.

پایان صف در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری

همچنین، به منظور صفر شدن یا کاهش صف تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و پرداخت تسهیلات فرزندآوری، بانک‌های عامل به تعهد پرداخت تسهیلات به ۱۲۵ هزار نفر از متقاضیان ازدواج و ۱۱۰ هزار نفر از متقاضیان تسهیلات فرزندآوری پرداخت کنند.

همکاری با بانک‌های قرض‌الحسنه مهر و رسالت

در این راستا، بانک‌های قرض‌الحسنه مهر و رسالت هم به لیست بانک‌های همکار در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اضافه شده‌اند. این همکاری‌ها به منظور بهبود عملکرد و پایش مداوم در جهت کاهش صف و افزایش رضایت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

آینده‌ای درخشان برای تسهیلات ازدواج

با این تدابیر و افزایش تعهدات بانک‌ها، آینده‌ای درخشان برای تسهیلات ازدواج در انتظار است. این اقدامات نه تنها به متقاضیان کمک می‌کنند بلکه باعث رشد چشمگیری در این حوزه می‌شوند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *