ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پایان جولان قمه‌کشان خیابان تختی رشت 

فرمانده انتظامی رشت اعلام کرد که دو نفر از اراذل و اوباش با قصد درگیری و ایجاد نزاع در خیابان تختی رشت توسط نیروهای پلیس دستگیر شده‌اند. این برخورد قاطع با تهدیدهای خیابانی به منظور حفظ نظم و امنیت عمومی اتفاق افتاده است.

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت، اظهار داشت: پلیس به سرعت به اطلاعات گزارش‌دهنده واکنش نشان داده و با حضور به‌موقع، جلوی درگیری و نزاع را گرفته است. تدابیر فوری این نهاد نظامی به مانع از شروع هرگونه تضاد و تلاش برای حفظ آرامش در خیابان‌هاست.

کشف تجهیزات تهدیدآمیز

حافظی افزود: در این اقدام، دو متهم با در دست داشتن قمه دستگیر و دو تیغه قمه از آن‌ها کشف شد. این ابزارهای تهدیدآمیز توسط نیروهای پلیس تعلیق شدند و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

پیگیری مسئولانه در دادگاه

فرمانده انتظامی شهرستان رشت اعلام کرد: متهمان با تشکیل پرونده به سرعت به دادگاه ارجاع داده شده‌اند و مراحل قانونی در حال اجراست. در این بین، تحقیقات برای دستگیری یک نفر دیگر هم ادامه دارد.

تقدیر از هوشیاری شهروندان

حافظی با تقدیر از همکاری مردم، تأکید کرد: همکاری هوشیارانه شهروندان در شناسایی و گزارش تهدیدها، برای افزایش نظم و ارتقاء احساس امنیت در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *