ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ویژه‌برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون

برنامه‌های اختصاصی سحرگاهی ماه مبارک رمضان
شبکه یک با برنامه «ماه خدا»:
برنامه «ماه خدا» به روایت از زندگی و سیره امام رضا (ع) در سحرهای ماه رمضان از ساعت ۳:۳۰ بامداد پخش می‌شود، این برنامه شامل مداحی، دعا، نیایش و اذان صبح می‌باشد.

برنامه سحری «سحرنشینی» در شبکه دو: این برنامه با محوریت ارزش‌های مادری و صفات و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) هر سحر به روی آنتن می‌رود.

«ماه من» در شبکه سه: «ماه من» با اجرای نجم‌الدین شریعتی و با حضور کارشناسان دینی حجج‌الاسلام علیرضا پناهیان و سیدحسین آقامیری، به برکت سحرهای رمضان زیبایی بخشیده است.

«چهارگاه» شبکه چهار: با مضمون مناجات‌خوانی، کهن‌خوانی و آوازخوانی، این برنامه از ساعت ۳:۳۰ تا اذان صبح پخش می‌شود و با حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ی ادب و موسیقی ایرانی به روایت از آثار کهن می‌پردازد.

برنامه‌های ویژه افطار ماه رمضان

«هلال» در شبکه یک: این برنامه با اجرای محمد دلاوری و میهمانانی از ملیت‌های مختلف، به روایت سبک زندگی مسلمانان سراسر جهان در ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

«پناه» در شبکه دو: با محوریت مهربانی امام رضا (ع)، این برنامه افطار را با روایت‌های شنیدنی و معنوی به تصویر می‌کشد.

شبکه سه با «محفل»: این برنامه با حضور کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی، به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات دینی و معنوی می‌پردازد.

«زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار: روایتی از تجربیات نزدیک به مرگ، این برنامه قبل از اذان مغرب پخش می‌شود و به تجربه‌های زندگی پس از زندگی می‌پردازد.

همه این برنامه‌ها با هدف ارتقاء فرهنگ و معرفت دینی و ایجاد فضایی معنوی و آرام برای روزه‌داران طراحی شده‌اند. امید است که ماه رمضان امسال برای همه مومنین ماهی پر از برکت و رحمت باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *