ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ورمزیار: استقلال می‌توانست بهتر بازی کند، اما با کسب 3 امتیاز به روند موفقیت خود ادامه داد

1 دقیقه خوانده شده

صادق ورمزیار، بازیکن پیشین استقلال، معتقد است که این تیم می‌توانست در دیدار مقابل گل‌گهر بهتر بازی کند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استقلال در این دیدار دو نیمه کاملا متفاوت داشت. در نیمه اول شاهد بازی هجومی و پرشور استقلال بودیم، اما در نیمه دوم این تیم به دنبال حفظ نتیجه و دفاع از دروازه خود بود. با این حال، کسب 3 امتیاز این بازی برای استقلال حائز اهمیت بود و این تیم به روند موفقیت خود در لیگ برتر ادامه داد.

وی با اشاره به عملکرد استقلال در نیمه اول بازی گفت: در نیمه اول شاهد فوتبال روان و هجومی استقلال بودیم. این تیم می‌توانست در این نیمه گل‌های بیشتری به ثمر برساند و کار را برای حریف خود دشوارتر کند.

ورمزیار در خصوص عملکرد استقلال در نیمه دوم بازی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم شاهد عقب‌نشینی استقلال و دفاع محتاطانه این تیم بودیم. این موضوع باعث شد تا گل‌گهر در نیمه دوم بازی جسورتر شود و حملات خطرناکی را روی دروازه استقلال ترتیب دهد. با این حال، استقلال با هوشیاری و درایت خط دفاعی خود توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کند.

این پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد روزبه چشمی در این بازی گفت: روزبه چشمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل بوده است. او در این بازی نیز عملکردی درخشان داشت و در خط دفاعی استقلال، عملکردی مطمئن و بدون نقص از خود به نمایش گذاشت.

ورمزیار در پایان ضمن خسته‌نباشید به بازیکنان و کادر فنی استقلال به خاطر کسب 3 امتیاز این بازی، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند با کسب جام قهرمانی، فصل را به پایان برساند.

وی همچنین در ارزیابی از تیم گل‌گهر گفت: گل‌گهر تیم جوان و با انگیزه‌ای بود که در این بازی فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. این تیم در نیمه دوم بازی استقلال را تحت فشار قرار داد و می‌توانست برای این تیم دردسرساز شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *