ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

واکنش آنچلوتی به تصمیم جنجالی پرس: آمادگی برای ال‌کلاسیکو

پیشنهادات مهم سرمربی رئال مادرید برای بازی مقابل بارسلونا

در نشست خبری پیش از بازی ، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید به تصمیم فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه، در مورد لغو سفر به بارسلونا واکنش نشان داد. او این تصمیم را درست ارزیابی کرده و آمادگی تیم خود را برای بازی ال‌کلاسیکو اعلام کرد.

آنچلوتی اظهار کرد: «در المنتخبی و بازی‌های بزرگ همچون ال‌کلاسیکو، نتیجه هیچوقت قطعی نیست. هیچ تیمی در این بازی‌ها شانس بیشتری برای پیروزی ندارد. ما در وضعیت خوبی قرار داریم و بارسلونا نیز آماده است. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و تنها سه امتیاز نیست؛ این بازی بیش از این ارزش دارد. اما باید بگویم که پیروزی در ال‌کلاسیکو نمی‌تواند تیم را به عنوان قهرمان معرفی کند. تا پایان لالیگا، بازی‌های زیادی باقی مانده است و ما باید به مراقبت و تمرینات خود ادامه دهیم.»

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: «این بازی در جدول رده‌بندی بسیار مهم است. ژیرونا و اتلتیکومادرید نیز سخت در تعقیب صدرنشینی هستند. امیدوارم هواداران از این بازی لذت ببرند. بارسلونا یک تیم فوق‌العاده است و بازیکنان با تجربه و کیفیتی دارد. در تیم آنها بازیکنان جوان بسیار مهارتمندی حضور دارند. لامین یامال در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشته و نشان داده که یک بازیکن خطرناک است. همچنین، فرمین و دیگر بازیکنان جوان در ترکیب ما نیز با کیفیت هستند. بلینگام، آینده درخشانی در پیش رو دارد و وینیسیوس و آردا گولر همچنان نشان دهند که آینده رئال مملو از بازیکنان با استعداد و توانمند است. این بازی یک فرصت بزرگ برای ارائه عملکرد برتر و اثبات توانمندی تیم ماست.»

در پایان، آنچلوتی به تصمیمات فلورنتینو پرس در مورد لغو سفر به بارسلونا به خاطر توهین یکی از اعضای باشگاه بارسلونا به وینیسیوس اشاره کرد و اظهار کرد که این تصمیم‌ها همگی در راستای منافع و پیشرفت باشگاه رئال مادرید است. او با اعتماد به توان تیم خود، به این بازی مهم نگاه مثبت دارد و امیدوار است که هواداران نیز از این مسابقه لذت ببرند و شاهد یک بازی هیجان‌انگیز و مهم باشیم.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *