ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

نیما عالمیان برادرش را شکست داد و راهی المپیک پاریس شد!

در فینالی جذاب و نفس‌گیر، نیما عالمیان با نتیجه 4 بر 1 از سد برادرش نوشاد گذشت و برای سومین بار جواز حضور در بازی‌های المپیک را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک آسیا میانه در تاشکند ازبکستان برگزار شد و دو برادر ایرانی، نیما و نوشاد عالمیان، به فینال راه یافتند.

با صعود هر دو برادر به فینال، سهمیه المپیک برای ایران قطعی شد، اما جدال نهایی برای تعیین سهمیه انفرادی بین این دو چهره مطرح تنیس روی میز ایران انجام شد.

در این فینال جذاب، نیما عالمیان با نمایشی برتر، برادرش نوشاد را با نتیجه 4 بر 1 شکست داد و سومین حضور خود در المپیک را تجربه خواهد کرد.

نیما عالمیان پیش از این نیز در المپیک‌های 2016 ریو و 2020 توکیو حضور داشت. او در فینال انتخابی المپیک 2016 ریو و مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک 2020 توکیو نیز مقابل برادرش نوشاد به پیروزی رسیده بود.

نوشاد عالمیان، دیگر ملی‌پوش تنیس روی میز ایران، هنوز شانس حضور در المپیک را از دست نداده است. او امیدوار است با قرارگیری در رنکینگ مناسب جهانی، جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورد.

رقابت نیما و نوشاد عالمیان در فینال انتخابی المپیک، نشان‌دهنده سطح بالای تنیس روی میز ایران و وجود چهره‌های مطرح در این رشته ورزشی است.

بدون شک حضور نیما عالمیان در المپیک پاریس، می‌تواند افتخاری دیگر برای ورزش ایران باشد و امیدواریم شاهد درخشش این ملی‌پوش ارزشمند در این رقابت‌ها باشیم.

گفتنی است نیما عالمیان و ندا شهسواری تاکنون به عنوان سی‌وسومین و سی‌وچهارمین ورزشکاران ایرانی، سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس را کسب کرده‌اند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *